"Werbung" - Selaus asiasanan mukaanPro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
Aineistot 1-5 / 5
-
Fachsprachen und fachsprachliche Elemente: Untersuchung der fachsprachlichen Lexik in Handyanzeigen aus den Zeitschriften Spiegel und Stern
(2006)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella saksalaisissa aikakauslehdissä esiintyvien matkapuhelinmainosten ammattikielistä sanastoa ja tutkia sitä ammattisanakirjojen pohjalta. Tutkimuksen lähtökohtana on oletus, että ... -
Kulturspezifik als Übersetzungsproblem am Beispiel finnischer Reiseprospekte und ihrer deutschen Übersetzungen
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTutkielma käsittelee erilaisen kulttuurikontekstin aiheuttamia ongelmia käännettäessä suomalaisia matkaesitteitä saksaksi. Tarkemmin tätä ongelmaa lähestytään tutkimalla aineistossa esiintyvien kulttuurisidonnaisten termien ... -
Rhetorik in der Werbung - am Beispiel von Werbeanzeigen der Autoverleihungsfirma Sixt
(2018)
Pro gradu - tutkielmaNykyaikana on mahdotonta olla törmäämättä mainontaan ja sen eri muotoihin. Mainoksia tuodaan eteemme jopa kotisohvalle television ja sanomalehtien kautta. Mainoksissa käytetään yhä enemmän erilaista retoriikkaa herättämään ... -
Rhetorische Figuren in Kosmetikanzeigen für Frauen in Printmedien und im Internet
(2006)
Pro gradu - tutkielmaMainonta on yhteiskunnan näkyvimpiä keinoja vaikuttaa kulutukseen sekä ostokäyttäytymiseen kaikkialla maailmassa. Ilman mainontaa ei saavuteta tuloksia, eikä kuluttajakuntaa saateta tehokkaasti tietoiseksi uusista hyödykkeistä. ... -
Text-Bild-Beziehungen in Produktprospekten
(2008)
Pro gradu - tutkielmaI avhandlingen behandlas text-bild-relationer i produkt-broschyrer. I det föreliggande arbetet behandlas de som en egen reklamsort, vilken avviker från annan reklam genom att den bl.a. innehåller mer produktinformation. ...