Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Asiakassuhdejohtaminen: Asiakassuhteiden analysointi ja kehittäminen Case SOP-Metal Oy

Auronen, Teemu (2008)

 
Katso/Avaa
osuva_2914.pdf (860.2Kb)
Lataukset: 

Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Auronen, Teemu
2008
Näytä kaikki kuvailutiedot

Kuvaus

Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa.
Tiivistelmä
Tämä tutkimus käsittelee asiakassuhteiden analysointia, kehittämistä ja johtamista. Sen tarkoituksena on analysoida ja tutkia tapaustutkimuksen avulla SOP-Metal Oy:n neljää asiakassuhdetta.

Tutkimuksen teoreettinen osuus perustuu erilaisiin näkökulmiin asiakas- ja toimitta-jasuhteiden luonteesta, sekä niiden kehityspoluista. Yritystenvälisiä suhteita tutkitaan Partnership Monitor työkalulla, jolla kahden yrityksen välisen suhteen kehittyneisyyttä ja haluttua tulevaisuuden tilaa voidaan arvioida.

Tutkimuksen tuloksena SOP-Metalille ja sen neljälle asiakkaalle määritellään suhteen nyky- ja tavoitetilat, sekä laaditaan konkreettisia toimenpiteitä suhteen kehittämiselle. Näitä toimenpiteitä ja kehitysvaiheita verrataan tutkimuksen teoreettiseen aineistoon.
Kokoelmat
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus) [3205]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste