Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

How is Artificial Intelligence redefining modern international marketing?

Grzelska, Dagmara Renata (2021-04-30)

 
Katso/Avaa
How is Artificial Intelligence redefining modern international marketing? (973.0Kb)
Lataukset: 


Grzelska, Dagmara Renata
30.04.2021
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021043028283
Tiivistelmä
Due to the advancement of Artificial Intelligence and its development in the International Marketing area, specialists have now the tools to completely redefine the current understanding of branding, marketing, advertising. This paper concentrates on introducing the reader to the available AI-based tools for marketing purposes and provides an insight on how the presented solutions contribute to the modern marketing worldwide. Additionally the paper presents theoretical insights on how to effectively manage highly innovative products such as Marketing AI and how to implement them in the International Marketing strategies of corporate market agents. The theoretical part is supported with an empirical study based on two semi-structured interviews with the representatives of companies offering Marketing AI products for international corporate clients.
Kokoelmat
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt [6298]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste