Digitaalinen propaganda : hajauttavaa, osallistavaa ja strategista
Kuvaus
© 2025 kirjoittajat.
Propaganda on tehnyt näyttävän paluun digitaalisessa mediaympäristössä. Nykyaikainen digitaalinen propaganda on usein muodoltaan hajautettua ja osallistavaa, eli siihen voivat osallistua tavalliset somekäyttäjät kotisohviltaan. Propaganda on edelleen myös strategista ja tavoitteellista, orgaanisen oloisten kampanjoiden taustalla voi olla vuosien huolellista suunnittelua. Tässä artikkelissa tarkastellaan digiajan propagandaoperaatioita, joihin osallistuvat perinteisten valtiotoimijoiden ohella esimerkiksi somevaikuttajat, järjestöt ja media.
Emojulkaisu
Strateginen viestintä
ISBN
978-952-65488-8-3
ISSN
2490-0923
2343-4090
2343-4090
Aihealue
Sarja
ProComma academic|12
OKM-julkaisutyyppi
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa