Hei, me vaikutetaan!: Somevaikuttajaviestinnän kontekstit ja sääntely
Kuvaus
© Kirjoittajat & ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. 2023. This manuscript version is made available under the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) license, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Somevaikuttajaviestintään kohdistuu suuria odotuksia. Alan toimintaympäristöt kuitenkin muuttuvat jatkuvasti, eikä somevaikuttaminen aina noudata yhdessä sovittuja pelisääntöjä. Toisinaan konflikteja nähdään myös julkisuudessa. Viestintä ja markkinointi sekoittuvat, eikä somekäyttäjä enää tiedä, ketä uskoa. On selvää, että jonkinlaista alan sääntelyä tarvitaan, mutta mitä ja millaista?
Emojulkaisu
Vaikuttava viestintä
ISBN
978-952-69737-4-6
ISSN
2490-0923
2343-4090
2343-4090
Aihealue
Sarja
ProComma Academic|10
OKM-julkaisutyyppi
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
