Hei, me vaikutetaan!: Somevaikuttajaviestinnän kontekstit ja sääntely

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry
Kirjan osa
vertaisarvioitu
Book chapter
Osuva_Sihvonen_2023.pdf - Lopullinen julkaistu versio - 272.5 KB

Kuvaus

© Kirjoittajat & ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. 2023. This manuscript version is made available under the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) license, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Somevaikuttajaviestintään kohdistuu suuria odotuksia. Alan toimintaympäristöt kuitenkin muuttuvat jatkuvasti, eikä somevaikuttaminen aina noudata yhdessä sovittuja pelisääntöjä. Toisinaan konflikteja nähdään myös julkisuudessa. Viestintä ja markkinointi sekoittuvat, eikä somekäyttäjä enää tiedä, ketä uskoa. On selvää, että jonkinlaista alan sääntelyä tarvitaan, mutta mitä ja millaista?

Emojulkaisu

Vaikuttava viestintä

ISBN

978-952-69737-4-6

ISSN

2490-0923
2343-4090

Aihealue

Sarja

ProComma Academic|10

OKM-julkaisutyyppi

A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa