Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Customer Focus in European Higher Education Systems

Ivana, Diana; Dan, Sorin; Popovici, Oana Cristina (2019-09-17)

 
Katso/Avaa
Artikkeli (879.1Kb)
Lataukset: 


Ivana, Diana
Dan, Sorin
Popovici, Oana Cristina
Editori(t)
Văduva, Sebastian
Fotea, Ioan
Văduva, Lois P.
Wilt, Randolph
Springer, Cham
17.09.2019
doi:10.1007/978-3-030-17215-2
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-3-030-17214-5

Kuvaus

vertaisarvioitu
Tiivistelmä
This article looks at the idea and practice of “customer focus” in higher education. As a global trend with origins in the business and corporate world, customer focus has come to increasingly shape public services worldwide. Influenced by business thinking, terminology, and practices, governmental organizations across policy areas have used customer focus to reform public services in order to bring them closer to the demands and expectations of their users. The paper particularly analyzes changes in customer focus understanding and its implications for the European higher education policies. The aim of the article is to contribute to a better
conceptualization and policy understanding of this growing approach to higher education reform.
Kokoelmat
  • Artikkelit [2006]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste