Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aktiivisen online-mainonnan mallintaminen

Raatikainen, Olli (2003)

 

Aineistoon ei liity tiedostoja.


Raatikainen, Olli
2003
Näytä kaikki kuvailutiedot

Kuvaus

Kokotekstiversiota ei ole saatavissa.
Tiivistelmä
Tutkimusongelmana tutkimuksessa on ollut aktiivisen online-mainonnan mallintaminen. Mallintamisen tarkoituksena on ollut luoda viitekehysmalli, jonka pohjalta yrityksen tai yhteisön aktiivista online-mainontaa voidaan rakentaa ja kehittää. Tutkimus on suoritettu yrityksen näkökulmasta. Mallin rakentamisessa on käytetty passiiviseen online-mainontaan, yksilömarkkinointiin, sekä sähköpostiviestintään liittyviä aiempia teoreettisia ja empiirisiä tutkimuksia. Tutkimuksen tuloksena syntynyttä aktiivisen online-mainonnan viitekehysmallia on arvioitu sekä itsenäisesti, että asiantuntijana toimineen TkL Ville-Pekka Mäkeläisen puolesta. Haastatteluna suoritetun asiantuntija-arvion mukaan malli on elementeiltään ja toteutukseltaan perusteltu ottaen huomioon mallin rajauksen aktiiviseen online-mainontaan.
Kokoelmat
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt [6298]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste