Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Kandidaatintutkielmat
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Kandidaatintutkielmat
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personalization in social media marketing through generative AI : Impact on engagement metrics and brand loyalty

Timonen, Casimir (2025-05-15)

 
Katso/Avaa
Bachelors_thesis_Casimir_Timonen_Valmis.pdf (486.8Kb)
Lataukset: 


Timonen, Casimir
15.05.2025
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2025051545854
Tiivistelmä
Generatiivinen tekoäly kehittyy nopeasti ja on tuonut mukanaan uusia mahdollisuuksia digitaaliseen markkinointiin. Generatiivinen tekoäly on mahdollistanut laajamittaisen personoidun sisällön tuottamisen. Tämä tutkimus tarkastelee, miten generatiiviseen tekoälyyn perustuva personointi vaikuttaa käyttäjien sitoutumiseen ja brändiuskollisuuteen. Tutkimus perustuu kirjallisuuskatsaukseen ja keskittyy kahteen kysymykseen: miten tekoälyn tuottama personoitu sisältö vaikuttaa sitoutumismittareihin ja miten se vaikuttaa uskollisuuteen sosiaalisessa mediassa. Tutkimus osoittaa, että huolellisesti toteutettu personointi voi parantaa käyttäjien vuorovaikutusta ja tukea pitkäaikaisia brändisuhteita, samalla kun otetaan huomioon tietosuojaan ja algoritmiseen vinoumaan liittyvät huolenaiheet.
 
Gen AI is rapidly evolving and has introduced new capabilities towards digital marketing. Generative AI has enabled large-scale personalized content creation. This study explores how Generative AI-driven personalization affects user engagement and brand loyalty. The re-search is based on a literature review and focuses on two questions: How AI-generated personalized content influences engagement metrics, and how it impacts loyalty in social media. The research shows that well thought personalization can improve user interaction and sup-port long-term brand relationships, while also addressing the concerns of data privacy and algorithmic bias.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatintutkielmat [134]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste