Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Customer-involvement in new service developments: Insights from Spanish tourism firms

Gallego, Jorge; di Meglio, Gisela; Vänskä, Juha; Rubalcaba, Luis (2019-07-01)

 
Katso/Avaa
artikkeli (679.8Kb)
Lataukset: 

URI
https://journals.ucjc.edu/ubr/article/view/4011

Gallego, Jorge
di Meglio, Gisela
Vänskä, Juha
Rubalcaba, Luis
Universidad Camilo José Cela
01.07.2019
doi:10.3232/UBR.2019.V16.N2.03
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202001081567

Kuvaus

vertaisarvioitu
Tiivistelmä
This paper examines customer-involvement in service innovation developed by Spanish tourism firms. This is done on the basis of a broad array of management tools targeted at engaging customers in new service developments (NSD) in an effective and systematic way. A multiple case study is performed across eight innovative tourism firms in Spain. Results show a limited awareness of formal customer-involvement methods. Some firms also underline how clients may lack the necessary knowledge to be co-participants of NSD. Innovation networks are highlighted as an important source of knowledge on new business opportunities.
Kokoelmat
  • Artikkelit [1554]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste