Hae
Aineistot 1-4 / 4
Yritysten selviäminen mainekriiseistä : Monitapaustutkimus yritysten maineenpalautusstrategioista
(2021-04-29)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Maine muodostuu ihmisten sekä yrityksen välisissä vuorovaikutustilanteissa. Yrityksen julkinen kuva markkinoilla vaikuttaa sen menestymiseen, joko positiivisesti tai negatiivisesti. Yritys ei voi itse luoda tai hallita ...
Luovuuden johtaminen markkinointi-innovaatioiden tukena : Kvalitatiivinen tutkimus luovuuden johtamisesta mainostoimistoissa
(2022-04-29)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitaalinen transformaatio, globalisaation lisäämä kilpailu sekä muutokset sosiaalisessa ja taloudellisessa ympäristössä haastavat toimialoja ja yrityksiä. Murros, jota covid-19-pandemia on kiihdyttänyt entisestään, ...
Asiakasarvonluonti asiakassuhdejohtamisen kehittäjänä digimarkkinointi ja -myyntialalla
(2022-05-07)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää digimarkkinointi ja -myyntialalle keskittyvän case-yrityksen asiakastoiminnan olennaisimmat menestystekijät ja esittää ehdotuksia asiakassuhteiden johtamisen kehittämiseksi. ...
Incumbents’ response against disruptive business model innovation : Case: video game industry
(2023-11-04)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
For incumbents to stay in the market as a competitive force for an extended time requires a business model innovation. Yet, in a disruptive market, the rules are different. In the video game industry during the years ...