Hae
Aineistot 1-5 / 5
Luonnonkosmetiikan merkitykset
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on luoda ymmärrystä, minkälaisia merkityksiä luonnonmukaisuus kosmetiikan kentässä saa. Aihe nähdään tutkimuksellisessa mielessä mielenkiintoisena, uuden ilmiön, luonnonmukaisuuden pyrkiessä ...
Alkoholibrändien merkitykset kuluttajalle – tarkastelussa väkevät alkoholijuomat
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten väkevät alkoholijuomabrändit merkityksellistyvät suomalaiselle kuluttajalle. Tutkimuksen ensimmäisenä tavoitteena on rakentaa ymmärrystä siitä, millaisia ...
”Kai se on nykyaikaa, että miehet huolehtii itsestään ihan niin kuin naisetkin” Mies kosmetiikan kuluttajana
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Työn tarkoituksena on pyrkiä ymmärtämään mitä kosmetiikka miehelle merkitsee. Työn ensimmäisenä tavoitteen on rakentaa ymmärrystä miesten kosmetiikan kuluttamisesta ilmiönä ja luoda kuva miehestä kosmetiikan kuluttajana. ...
Brändin valtaa vai tuoksun huumaa? Tarkastelussa naisten hajuvesiin liittämät merkitykset
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, millä tavoin hajuvedet merki-tyksellistyvät naisten mielissä. Tavoitteena on saavuttaa ymmärrys siitä, mitkä eri tekijät ohjaavat hajuvesimieltymyksien syntymistä, ...
Lumene-brändin merkitysmaailma
(2011)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on pyrkiä lisäämään ymmärrystä siitä, minkälaisena kuluttajat kokevat Lumene-brändin. Tarkoituksena on löytää kuluttajien kosmetiikan arvioinnissa käytettävät tuoteominaisuudet ja niiden ...