Hae
Aineistot 1-8 / 8
BRAND BUILDING WITH SOCIAL MEDIA IN B2B BORN GLOBAL COMPANIES
(2019-12-04)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The aim of this master's thesis is to uncover the ways how born global companies, operating in the B2B sector, can implement successful brand building in social media when expanding to a new international market, since ...
Developing Business to Business Product Launches Corresponding to the Customer Acquisition Journey : Evaluation of the Process in a Case Company Context
(2019-09-24)
Pro gradu -tutkielma
Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa.
Pro gradu -tutkielma
Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa.
The marketing environment has changed drastically causing B2B customers to evaluate, compare alternatives and seek more and more information by themselves in the digital environment without traditional intrusive marketing. ...
IoT-ansaintalogiikan määrittäminen B2B-liiketoiminnassa
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämä tutkielma on laadittu toimeksiantona Atos Oy:lle ja tutkielmassa käsitellään IoT-ansaintalogiikoiden määrittämistä B2B-liiketoiminnassa. Tutkielmassa ei käsitellä tarkemmin IoT:n teknistä toteutusta tai historiaa. ...
Using bibliometric research to advance the business-to-business sustainability literature : Establishing an integrative conceptual framework for future application
(Elsevier, 2022-03-10)
- article
With 4,249 articles and 245,255 citations, this study identifies four important research topics for three time periods spanning five decades (1971–2020) in business-to-business (B2B) sustainability research: stakeholder ...
Digitalisoituvan toimintaympäristön vaikutukset avainasiakkuuksien johtamiseen lääketiedeteknologia-alalla: Case Plandent Oy
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Teknologinen kehitys muokkaa niin ihmisten, kuin yritystenkin toimintaympäristöjä ja tapoja vähitellen. Tällä kehityksellä on esitetty olevan vaikutuksia yritysten ostokäyttäytymiseen ja kommunikaation keinoihin. Samalla ...
How do MNCs act on the web? The examination of localisation and standardisation practices of b2b MNCs originating from USA, France, Germany, and Switzerland
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Websites offer new opportunities for marketing and companies are investing more in websites. MNCs are balancing between the choice of standardisation to pursue efficiency of scale and local adaptation of the websites to ...
Asiakaslähtöisyyden kehittäminen teollisuusyrityksen B2B -kaupankäynnissä -Empiirinen analyysi myyjän toimintaympäristöstä
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Monet yritykset markkinoivat toimintaansa asiakaslähtöisenä. Joillekin tämä on vain sanahelinää, kun toisille se on keino selviytyä. Tämä hyvin empiirinen tutkimus selvittää teollisuusyrityksen asiakaslähtöisyyttä B2B ...
Literature review on industrial digital platforms : A business model perspective and suggestions for future research
(Elsevier, 2023-07-27)
- article
Rapid digitalization of industries has led to the proliferation of complex industrial digital platforms; however, few industrial platform leaders have successfully established sustainable business models around their ...