Hae
Aineistot 1-7 / 7
Sidosryhmädialogi strategian toteuttajana : Viestinnän strateginen johtaminen aatteellisessa järjestössä
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä laadullinen tutkimus käsittelee sidosryhmädialogin ja viestinnän strategisen johtamisen merkitystä aatteellisessa järjestössä. Tutkimus lähestyy esimerkkiorganisaatio Karjalan Liiton viestinnän johtamista ja ...
Operatiivisen työn esimiehet strategian viestijöinä : Case ABB Oy, Distribution Solutions
(2020-04-24)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Strategiaosaaminen on nostanut kuluneiden vuosikymmenten aikana merkitystään organisaation menestymiselle yhä kiristyvillä markkinoilla. Oikein laadittu strategia ei kuitenkaan takaa organisaation kilpailukykyä, vaan ...
Digitaaliset kanavat sisäisessä viestinnässä : Viestintäkanavien kehityskohteet monimediaorganisaatiossa
(2020-10-26)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Teknologian kehitys, uusien viestintäsovellusten lanseeraaminen ja käyttäjien erilaiset käyttötottumukset digitaalisissa viestintäkanavissa ovat osa tämän päivän työelämää. Näiden huomioiminen on edellytys myös organisaatioiden ...
Muutosviestinnän ja -johtamisen haasteita ammatillisessa koulutuksessa : Case Stadin ammatti- ja aikuisopisto
(2020-03)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Valtakunnallinen ammatillisen koulutuksen reformi on saanut paljon muutoksia aikaan ammatillisen koulutuksen kentällä. Koulutuksen järjestäjät ovat muuttaneet organisaatiorakenteitaan vastaamaan reformin linjauksia, mutta ...
Digitaalisen B2B-markkinointiviestinnän vaikuttavuus : Case Palvelulaite
(2020-04-24)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Markkinointiviestinnän rooli yrityksissä ja organisaatioissa kasvaa vuosi vuodelta. Erityisesti sen vaikutus brändiin ja liiketoiminnan tavoitteisiin on vihdoin ymmärretty – on hankala esimerkiksi myydä palvelua, jos ...
Seksuaalineuvontaa verkossa : Asiantuntijan ja asiakkaan vuorovaikutuksen diskurssit
(2021-12-15)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, minkälaista on asiantuntijoiden ja asiakkaiden välinen vuorovaikutus seksuaaliasioihin neuvontaa antavassa verkkopalvelussa. Tutkimuksen aineistona on Sexpo-säätiön nettineuvonnasta ...
Organisaation arvojen viestintä perehdytyksessä : Tarkastelussa terveydenhuollon työyksikkö
(2020-04-03)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten terveydenhuollon organisaatio viestii arvoistaan perehdytyksessä. Tutkimuksessa selvitetään perehdytysmateriaaleista ilmeneviä merkityksiä ja arvomaailmaa, joilla pyritään ...