Hae
Aineistot 1-5 / 5
PILLEREISTÄ PALVELUUN : TAPAUSTUTKIMUS LÄÄKEYHTIÖIDEN AVAINASIAKASSUHTEISTA
(2019-09-14)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Lääkeyhtiöt ovat vuosikausia luottaneet myyntimalliin, joka perustuu suureen määrään lääke-edustajia ja tuotekeskeiseen lääkeinformaation esittämiseen terveydenhuollon ammattilaisille. Alalla on kuitenkin ...
Tuotekeskeisyydestä asiakaskokemuksen asiantuntijaksi : Palvelumuotoilun mahdollisuudet suomalaisessa IT-yrityksessä: Case F-Secure Oyj
(2022-06-06)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Viimeisien vuosikymmenien aikana liiketoiminnan on pitänyt sopeutua suuriin markkinaympäristön muutoksiin. Muutosajurit, kuten globalisaatio, teknologiakehitys ja ihmisten kulutustottumusten muutos, ovat lisänneet kilpailua ...
Asiakaskokemus mobiiliapplikaatioissa
(2019-11-17)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakaskokemuksesta on kehittynyt yrityksille keskeinen kilpailuedun lähde, ja näin ollen vallitsevilla markkinoilla erinomaiset tuotteet tai palvelut eivät enää riitä. Samalla teknologian kehityksen myötä ym-päristömme ...
Alustatalouden kilpailukeinot toimialan murroksessa finanssialalla : Case Inderes
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Digitaalinen alustatalous on tullut jäädäkseen ja se kehittyy jatkuvasti. Alustoilta ja alustaekosysteemeiltä ei voi nykyisessä yritysmaailmassa enää välttyä. Alustatoimijoiden tärkein tehtävä on luoda ympäristö, jossa ...
Vastuullisuusviestinnän koettu aitous tekstiiliteollisuuden kontekstissa
(2023)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa perehdytään tekijöihin, jotka vaikuttavat vastuullisuusviestinnän koettuun aitouteen tekstiiliteollisuuden kontekstissa. Teoriakappaleissa tarkastellaan vastuullisuutta sekä vastuullisuusviestintää ...