Hae
Aineistot 1-4 / 4
GameFlow-heuristiikkamalli verkkoroolipelien suunnitteluun ja arviointiin
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tavoitteena on kehittää GameFlow-heuristiikkamalli viihdyttävien verkkoroolipelien suunnitteluun ja toteutukseen. Kyseessä on toistaiseksi vähäiselle tarkastelulle jäänyt pelitutkimuksen alue. Pelien viihdyttävyys ...
Hypermediasovelluksen käyttöliittymän ominaisuudet ja arviointi
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tarkoituksena on selvittää, minkälaista tietoa kognitiotiede tarjoaa käytettävyys- ja käyttöliittymäsuunnittelulle. Tarkoituksena on myös tarkastella sitä, minkälaisia ominaisuuksia hypermediasovelluksen ...
Kotimaisten ATK-verkkokauppojen käytettävyys
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksessa arvioitiin kolmen kotimaisen ATK-verkkokaupan käytettävyyttä (Jimm’s PC-Store, Only4pro ja Verkkokauppa.com). Tutkittuja käyttöliittymiä oli yhteensä viisi, sillä verkkokaupoista kaksi ensimmäistä julkaisi ...
Työjärjestysohjelman käytettävyys – Tapaustutkimuksena StarSoft Kurre 7
(2010)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Teknologian kehitys, lisääntyvä kuntien välinen ja oppilaitosten välinen yhteistyö, sekä kasvava ja monimuotoinen käyttäjäkanta asettavat Suomessa kouluhallinnon ohjelmistojen tuotekehitykselle jatkuvia haasteita. Ohjelmiston ...