Hae
Aineistot 1-10 / 15
Jälkimarkkinoinnin viestintä. Tapaustutkimus: Inchcape Motors Finland.
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Työn tavoitteena oli selvittää, minkälaisen haasteen yrityksen ja sen jälleenmyyjien välinen jälkimarkkinointiin liittyvä viestintä muodostaa kohdeyritykseni työntekijöille. Tapaustutkimuksen kohteena on autojen ...
YRITYKSEN NIMENMUUTOS HENKILÖSTÖLLE KOHDISTETUN VIESTINNÄN HAASTEENA - Säkkivälineestä L&T:ksi
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tavoitteena oli selvittää, millaisia odotuksia yrityksen henkilöstö asettaa sisäiselle viestinnälle nimenmuutoksen yhteydessä. Tutkimuksen kohteena oli suomalainen yritys Säkkiväline, jonka nimi muutettiin keväällä 2002 ...
The use of a multinational corporate intranet. A study on Wärtsilä’s new intranet Compass
(2009)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Intranetit ovat yleistyneet viimeisen kymmenen vuoden aikana merkittävästi, ja ne ovat laajasti käytössä monikansallisissa yhtiöissä. Intranet on tärkein sisäisen viestinnän kanava, jonka kautta sama tieto voidaan tarjota ...
”Upeeta duunia jätkät. Kerta kaikkiaan!!!!!!” Yhteisöllisyyden kehittäminen työyhteisössä pikaviestinnän avulla
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten pikaviestimien käytöllä voidaan vaikuttaa työyhteisössä koettuun yhteisöllisyyteen. Tutkimustavoitteeseen vastattiin kolmen tutkimuskysymyksen avulla: millaista pikaviestintä ...
Monikielinen ja kulttuurienvälinen viestintä suomalais-venäläisissä työyhteisöissä
(2010)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Suomalaisten ja venäläisten välisestä viestinnästä on vain vähän tutkimusta, vaikka siihen liittyy monia mielenkiintoisia näkökulmia erilaisen kielen ja kulttuurin vuoksi. Suomalais-venäläisiä työyhteisöjä on myös ...
Yrityksen sisäisen viestinnän haasteet : työntekijöiden näkökulma
(2021-04-28)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Organisaatioiden tavoitteiden toteutumiseen vaikuttaa hyvin merkittävästi sisäisen viestinnän onnistuminen. Tässä pro gradu –tutkimuksessa selvitettiin kohdeyrityksen sisäisen viestinnän haasteita työntekijöiden näkökulmasta. ...
Kansallisten kulttuurien vaikutus viestintätyytyväisyyteen kansainvälisen yrityksen sisäisessä organisaatioviestinnässä
(2010)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksessa tarkasteltiin Wärtsilän varaosamyynnistä vastaavien tiimien henkilöstön mielipiteitä sisäisestä organisaatioviestinnästä. Tutkittavat tiimit toimivat Suomessa, Brasiliassa, Saksassa, Kreikassa, Intiassa, ...
Sisäisen ympäristöviestinnän nykytilanne ja kehitystarpeet UPM:n Kymin tehtaalla
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää UPM:n Kymin tehtaan sisäisen ympäristöviestinnän nykytilaa sekä kehitystarpeita. Ympäristöviestintä on paperiteollisuudessa tärkeässä osassa, sillä paperinvalmistusprosessin jokainen ...
Ruotsinkielisen henkilöstön sisäisen viestinnän käyttötottumukset, viestintätyytyväisyys ja sitoutuneisuus suomenkielisessä organisaatiossa
(2007)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tässä tutkimuksessa selvitän, miten ruotsinkielinen henkilöstö kokee organisaation suomenkielisen sisäisen viestinnän ja vaikuttaako sisäinen viestintä heidän sitoutumiseensa organisaatioon. Ensin tarkastelen ruotsinkielisen ...
Viestintätyytyväisyyden tekijät. Hyvän organisaatioviestinnän ominaisuuksia.
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitkä sisäiseen viestintään kuuluvat asiat vaikuttavat organisaation jäsenten viestintätyytyväisyyteen, sekä minkälaista viestintää organisaation jäsenet pitävät hyvänä viestintänä. ...