Hae
Aineistot 1-8 / 8
Asiakkaan odotuksen ja kokemuksen kohtaaminen Mehiläisen Liikuntaklinikalla
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Asiakastarpeisiin reagointi vaikuttaa yrityksen menestymiseen ja kilpailukykyyn markkinoilla. Yritykset kilpailevat asiakkaista niin hinnan, palvelun laadun kuin myös asiakasarvon muodostumisen keinoin. Palvelun laadun ...
Erään rehukomponentin jatkokehityksen suuntaviivojen määrittäminen asiakasarvon lisäämiseksi
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli luoda suuntaviivoja erään rehukomponentin kehittämiseksi teknisestä ydintuotteesta kansainväliseksi myyntituotteeksi. Kyseiset suuntaviivat luotiin selvittämällä tuotteen kriittiset attribuutit ...
Liiketoimintaprosessien kehityskohteiden tunnistaminen toiminnanohjausjärjestelmän implementoinnissa
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Uuden toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönoton yhteydessä organisaatiolla on loistava tilaisuus omien liiketoimintaprosessiensa kehittämiseen. Toimin-nanohjausjärjestelmät rakentuvat prosessiajattelun ympärille ja uuden ...
Palvelustrategia Intiassa
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Vacon kehittää, valmistaa ja markkinoi taajuusmuuttajia maailmanlaajuisesti. Tutkimuksen tavoitteena on tunnistaa Intian Chennaissa sijaitsevan Vaconin tytäryhtiön palvelun laadun kriittisimmät kehityskohteet ja saada ...
Oppiminen asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista sosiaali- ja terveydenhuollon organisaatiossa
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimukseni tarkoituksena oli kartoittaa oppiko tutkimuksen kohteena oleva peruspalveluliikelaitoskuntayhtymä saamastaan kotihoidon palautteesta sekä palautteen hankkimisesta. Tarkoituksena oli myös teorian ja palautteen ...
OPERATIIVISEN TOIMINNAN LAATUA KEHITTÄMÄLLÄ PAREMPAAN ASIAKASTYYTYVÄISYYTEEN
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Laadun merkitys kilpailukeinona kasvaa jatkuvasti ja palveluntuottajien tulee olla selvillä markkinoiden ja asiakkaiden odotuksista entistä paremmin. Koska teleoperaattorit kilpailevat samankaltaisilla standardinomaisilla ...
Measuring Customer Satisfaction by Critical Factor Index in Pricing Process
(2010)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
This master’s thesis is related to the pricing process in ABB Oy Distribution Automation Vaasa unit. The purpose of this research is to identify and examine the critical parts in the process.
Thesis consists of theoretical ...
PALVELUN LAADUN ARVIOINTI : CASE-TUTKIMUS RAKENNUSALAN YRITYKSESSÄ
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Laadun merkityksestä on tullut korvaamatonta yritysten menestystekijänä kaikilla toimialoilla. Tämän tutkimuksen tavoitteena on kohdeyrityksen laadun arviointi. Kohdeyritys on kotimainen rakennuslasituksia asentava pk-yritys, ...