Hae
Aineistot 1-10 / 27
Markkinointiviestinnän kehittäminen oppimateriaalimarkkinoilla - Case: Kustannusosakeyhtiö Otava
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkielman tarkoituksena on vertikaalisen markkinoinnin toimivuusselvityksen avulla selvittää Otavan oppimateriaalit -yksikön markkinointiviestinnän toimivuus. Tutkielmassa nostetaan esiin kriteerit, joilla yrityksen ...
Vaikuttajat elintarvikeuutuuksien lanseeraajina : Tapaustutkimus jäätelöinnovaatioista
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Elintarvikealan yritykset lanseeraavat aktiivisesti uusia tuotteita vastatakseen kuluttajien jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin ja markkinoita muokkaaviin trendeihin. Markkinointiviestinnällä on keskeinen rooli uutuustuotteiden ...
Integroidun markkinointiviestinnän teemojen merkitys yritysperintöbrändin uudistamisessa
(2021-04-30)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yritykset kohtaavat markkinoilla jatkuvaa painetta uusiutua ja muovautua markkinoiden liikehdinnän mukaisesti. Edes vuosikymmeniä kuluttajien suosiossa pysyneet brändin eivät voi sokeasti luottaa brändin kestävyyteen ilman, ...
Asiakasvetoinen markkinointi B2B-yrityksen uusasiakashankinnassa : Case - Markkinoinnin automaatiota hyödyntävä suuri B2B-teknologiayritys
(2021-04-30)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Nykypäivän asiakkaat saavuttavat valtaa markkinoilla ja oppivat immuuneiksi perinteisille markkinointitoimenpiteille samalla, kun markkinoiden globalisoituminen ja kilpailu kiihdyttävät tahtiaan. Yritykset pyrkivät ...
Vähittäiskaupan suuryksikön rakentamisvaiheen markkinointi : Positiivisen mielikuvan ja asiakasarvon luominen
(2020-05-08)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä pro gradu -tutkielmassa on tutkittu vähittäiskaupan suuryksikön rakentamisvaiheen markkinointia. Tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa ymmärrystä siihen, millä ehdoin positii-vista mielikuvaa ja asiakasarvoa voidaan ...
Vastuullisen brändimielikuvan rakentaminen markkinointiviestinnän avulla - case: Kotipizza
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Liiketoiminnan vastuullisuus kiinnostaa kuluttajia yhä enemmän ja yritykset ovatkin huomanneet vastuullisuudella olevan merkitystä kuluttajien tekemiin ostopäätöksiin. Vastuullisuuden markkinoiminen on haasteellinen tehtävä ...
Sosiaalisen sponsoroinnin johtaminen
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Yritysten osallistuminen yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisemiseen kasvaa samalla, kun sosiaalisen vastuun merkitys yhtenä differoitumiskeinona kilpailluilla markkinoilla korostuu. Sosiaalinen sponsorointi on yksi paljon ...
Asiakaslähtöisen markkinointiviestintäkokonaisuuden kehittäminen. Case: ABB Oy, Marine and Turbocharging
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Toimiva asiakassuhde on yhä merkittävämmässä asemassa tämän päivän menestyksekkäässä liiketoiminnassa. Koko ABB-yhtymän tavoin ABB Oy:n Marine-tulosyksikkö pyrkii asiakaslähtöistämään toimintaansa. Tähän kuuluu myös ...
Yksilösponsoroinnin menestystekijät
(2009)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tarkoituksena oli kuvata yksilösponsoroinnin menestystekijöitä. Tutkielmassa edettiin suhteuttamalla sponsorointi markkinointiviestinnän kenttään, jonka jälkeen määriteltiin sponsoroinnin keskeisimmät tavoitteet. ...
Uuden median kameleontit – Bloggaajien roolit markkinoinnissa
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Yksityishenkilöiden ylläpitämiä blogeja hyödynnetään jo laajalti yritysten markkinointiviestinnässä, mikä asettaa itse blogien kirjoittajat tasapainoilemaan eriskummalliseen kaksoisrooliin kuluttaja-markkinoijina. Tässä ...