Hae
Aineistot 1-10 / 15
Sponsorointi yrityskuvan vahvistajana
(2003)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Yrityskuvasta on tullut yhä tärkeämpi asia yrityksille kilpailun kovetessa. Parannukset ainoastaan tuotteissa ja niiden ominaisuuksissa eivät välttämättä tuo etua kilpailijoihin nähden, vaan erottautuminen tapahtuu yhä ...
Kansainvälisen tuoksubrändin identiteetin ja imagon vastaavuus Suomen markkinoilla
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen taustalla on suomalaisen tuoksumaahantuojan markkinoinnilliset haasteet, ja päätavoitteena on kuvata miten kansainvälisten brändituoksujen imago Suomen markkinoilla vastaa niille emomaassa luotua identiteettiä. ...
Brändipääoman kehittäminen ja konseptoiminen koulutusalan kontekstissa : Case Vamia hius- ja kauneudenhoitoala
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on analysoida Vamian hius- ja kauneudenhoitoalan koulutusohjelman brändipääomaa ja tehdä ehdotuksia siitä, miten sitä voisi kehittää ja konseptoida. Tutkimuksessa brändipääoma ja sen ...
Verkostoyhteistyöllä paikkabrändi vahvemmaksi : Visit Vaasa ja Covid-19 vaikutukset seudun matkailuun
(2021-11)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on rakentaa ymmärrystä siitä, miten verkostojen yhteistyöllä ja määrätietoisella verkostojen johtamisella voidaan kehittää ja vahvistaa paikkabrändiä erityisesti matkailun toimialamurroksen ...
V. Rintamäki Oy:n myymäläimagon kehittäminen
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielmani tarkoituksena on selvittää, miten V. Rintamäki Oy:n Seinäjoen myymälöiden imagoa voidaan kehittää. Tutkielmani tutkimusotteena on toimivuusselvitys ja näkökulmana kehittämisnäkökulma. Teoreettisen viitekehyksen ...
Tuhat ja yksi ruokavalintaa – Ruokamotivaation vaikutus valintaan ja koettuun tuotemielikuvaan
(2006)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Ruokaan liittyvät valinnat ovat vahvasti mukana kuluttajien päivittäisessä elämässä. Tutkielman kohdeilmiön eli kuluttajien ruoan valintaan liittyvän käyttäytymisen taustalla on sekä tietoisia että tiedostamattomia tekijöitä, ...
Wilhelm-grillimakkaran markkinoinnillinen asema
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tarkoituksena on pyrkiä löytämään sellaisia asemoinnin tekijöitä, joiden varassa Wilhelm-grillimakkaran myyntiä ja markkinaosuutta pystytään kasvattamaan. Tarkoitukseen pyritään kolmen tavoitteen avulla. ...
Kaupungin imago mainonnassa - Esimerkkeinä Jyväskylä, Rauma, Rovaniemi ja Tampere
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
1. Tutkimusongelma
Tutkielman ongelmana oli kuvata ja analysoida, miten kaupungit ilmentävät imagoaan mainonnassa. Tavoitteena oli muodostaa kuva siitä, millaisen mielikuvan kaupungit haluavat itsestään luoda ja miten ...
100 vuotta suomalaisten ajannäyttäjänä -Tutkimus suomalaisen kellomerkin brändipääomasta
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkielman tarkoituksena oli selvittää, mitkä brändipääoman tekijät ovat Leijona-kellon pitkäaikaisen menestyksen taustalla. Tutkielman empiirisenä tavoitteena oli rakentaa Leijona-kellon brändi-imagon ja -uskollisuuden ...
Vastuullisen yritysidentiteetin avulla erilaistuminen
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimus käsittelee vastuullista yritysidentiteettiä keinona yrityksen erilaistumiseen. Yritysten yhteiskuntavastuun merkitys kasvaa jatkuvasti ja sidosryhmät ovat yhä kiinnostuneempia vastuullisuudesta. Yrityksen ...