Hae
Aineistot 1-6 / 6
Paha punainen. Vegaanihaasteen Facebook-sivun vakuuttamisen keinot
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten kasvissyöntiä edistetään retoriikan avulla sosiaalisessa mediassa. Asiaa tutkittiin Vegaaniliiton ja Oikeutta eläimille -järjestön kampanjan Vegaanihaasteen kautta. Tutkimuksessa ...
Kuluttajien suhtautuminen kohdennettuun verkkomainontaan Facebookissa
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on selvittää, millä tavalla Facebook-käyttäjät suhtautuvat kohdennettuun verkkomainontaan. Tutkimusalustana toimii Facebook suuren kävijämäärän ja mainonnan vuoksi. Tutkimuksessa ...
Tampereen Raitiotieallianssin imagon rakentuminen Facebookissa
(2020-07-28)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tampereen kaupunginvaltuusto äänesti raitiotien rakentamisen puolesta marraskuussa 2016, ja rakennustyöt aloitettiin keväällä 2017. Raitiotien suunnittelusta ja rakentamisesta vastaa Raitiotieallianssi, joka käyttää ...
Koulutusmarkkinointia ja positiivisia päivityksiä - Aikuiskoulutusviestintä Facebookissa
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten ammatillista aikuiskoulutusta järjestävät oppilaitokset viestivät sosiaalisessa mediassa. Kutsun näiden oppilaitosten toteuttamaa viestintää aikuiskoulutusviestinnäksi. Tutkimus ...
Kampanjaviestinnällä vaikuttaminen sosiaalisessa mediassa. Tarkastelussa Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanja Facebookissa
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millä tavalla suomalaisen voittoa tavoittelemattoman organisaation viestintäkampanjan avulla pyritään vaikuttamaan kohdeyleisöön sosiaalisessa mediassa. Tarkastelussa oli Syöpäsäätiön ...
Sitouttamisen keinot Pihlajalinnan vaikuttajaviestinnässä
(2019)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan, miten Pihlajalinna viestii Facebook-päivityksissään vaikuttajien avulla ja kuinka näissä päivityksissä rakentuvat sitouttamisen keinot. Tutkimuksen tavoitteena on tarkastella Pihlajalinnan ...