Hae
Aineistot 1-5 / 5
Sosiaalinen media suurlähetystön palveluksessa. Tarkastelussa Suomen Washingtonin-suurlähetystön viestintä
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten sosiaalinen media soveltuu suomalaisen suurlähetystön viestintään. Tapaustutkimuksen kohde oli Suomen Washingtonin-suurlähetystön sosiaalisen median viestintä. Tavoite jakautui ...
Yritysten kriisiviestintä ja maineenhallinta sosiaalisessa mediassa
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten sosiaalinen media toimii yritysten viestinnässä ja maineenhallinnassa kriisitapauksien yhteydessä. Tutkimuksen aineistona oli kuusi organisaatiota ja niiden kohtaamat ...
Negative emotions set in motion : the continued relevance of #GamerGate
(Palgrave Macmillan, Cham, 2019-10-19)
- bookPart
This chapter aims at making sense of the #GamerGate (#GG) online harassment campaign that was particularly active in 2014–2015 but to this day continues to produce hateful speech against certain ideologies and minorities ...
Facebook ja Twitter yliopistokirjastojen viestinnässä. Tiedottamisesta asiakassuhteiden ylläpitoon
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaista on Suomen yliopistokirjastojen asiakasviestintä sosiaalisessa mediassa. Tavoite jaettiin neljään tutkimuskysymykseen: mitä sosiaalisen median kanavia yliopistokirjastot ...
”Pakastatko lastenruokia? Jaa hyvät vinkkisi myös muille!” Valion sidosryhmäviestintä sosiaalisessa mediassa
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten yritys voi hyödyntää sosiaalista mediaa sidosryhmäviestinnässä. Tutkimuskohteena oli Valion viestintä. Valion toimintaan kuuluvat maidon jalostaminen, tuotteiden myynti asiakkaille ...