Hae
Aineistot 1-10 / 1118
Viraalimarkkinointi asiakassuhteen kehittäjänä - Case Questback
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa ja analysoida kuinka viraalimarkkinointi ja sen keinot näkyvät asiakassuhteen kehittämisessä B2B – liiketoiminnassa. Case yrityksenä työssä toimii alkujaan norjalainen teknologiayritys ...
THE IMPACTS OF THE EMERGING MARKETS INSTITUTIONAL ENVI-RONMENT ON FOREIGN FIRMS - A Study on Finnish Cleantech Firms in China
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
The institutional environment affects the strategy that firms must choose in order to do business in a given market and strategy then affects the firm’s performance. The purpose of this study was to investigate the changing ...
Virtuaalisen ryhmän koossa pysyminen
(2012)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämä Pro Gradu -tutkimus käsittelee sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa ryhmien koossa pysymistä. Tutkimuksen tarkoituksena on rakentaa ymmärrys siitä, vaikuttavatko ryhmän jäsenten väliset keskustelut ryhmän koossa pysymiseen. ...
Kenkien ostoprosessin rakentuminen nuorten aikuisten kertomuksissa
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on luoda ymmärrystä siitä, miten nuorten aikuisten, 18–30 -vuotiaiden, kenkien ostoprosessi tapahtuu digitalisoituvassa yhteiskunnassa. Kyseistä sukupolvea voidaan kuvailla joukoksi individualisteja, ...
Tuotemateriaalin mahdollisuus lisätä kuluttajan kokemaa arvoa (lisensiaatin tutkielma)
(2009)
Lisensiaatintyö
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Lisensiaatintyö
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tuotemateriaalin merkitys tuotteessa on niin ilmeinen, että se jää usein huomaamatta. Materiaali on kuitenkin oleellinen osa tuotetta paitsi käytännöllisyyden kannalta myös mielikuvien näkökulmasta. Johtoajatuksena työssäni ...
Markkinointistrategian luominen palveluille business - to business markkinoilla. - Tarkastelussa vanhustenhuoltopalvelut
(2005)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkielman tavoitteena oli luoda markkinointistrategia vanhustenhuollon markkinoille Suomessa ja analysoida strategian toteuttamista Japanissa. Tavoitteisiin pyrittiin käyttämällä hyväksi aikaisempia tutkimuksia palveluiden ...
Interested in eating and drinking? How food affects travel satisfaction and the overall holiday experience
(Taylor & Francis, 2016-08-17)
- article
This study addresses the question of how an inherent interest in food affects consumers as travellers. This is done by focusing on food interest as an antecedent and uncovering the effects of such an interest on travel ...
Treenaavat kehot -- tutkimus kuluttajan motiiveista kuntourheilijana
(2004)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on tutkia niitä motiiveja, jotka käynnistävät urheiluharrastuksen ja jotka saavat kuntourheilijan sitoutumaan harrastukseensa. Tutkielman tarkoitukseen pyritään neljän tavoitteen avulla. Ensimmäisenä ...
Haasteena kongressipalveluiden konseptointi
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoitus oli tutkia miten palvelukonseptia voidaan kehittää asiakkaiden ostopäätösprosessiin vaikuttavien tekijöiden pohjalta. Ensimmäisenä tavoitteena oli mallintaa palvelukonseptin keskeisimmät elementit ...
LAPPI-BRANDI - Analyysi alueellisesta brandista matkailuelinkeinon parissa
(2002)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen haasteen muodostaa alueellisen brandin rakentamiseen liittyvien kriittisten elementtien tarkastelu. Tutkimuksen tarkoituksena on arvioida ja analysoida alueellisen brandin kehittämiseen liittyviä haasteita ja ...