Hae
Aineistot 1-10 / 382
Viraalimarkkinointi asiakassuhteen kehittäjänä - Case Questback
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa ja analysoida kuinka viraalimarkkinointi ja sen keinot näkyvät asiakassuhteen kehittämisessä B2B – liiketoiminnassa. Case yrityksenä työssä toimii alkujaan norjalainen teknologiayritys ...
Kenkien ostoprosessin rakentuminen nuorten aikuisten kertomuksissa
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on luoda ymmärrystä siitä, miten nuorten aikuisten, 18–30 -vuotiaiden, kenkien ostoprosessi tapahtuu digitalisoituvassa yhteiskunnassa. Kyseistä sukupolvea voidaan kuvailla joukoksi individualisteja, ...
Kuluttajien osallistaminen tuotekehityksen fuzzy front end -vaiheen työkaluna. Case: Atrian leikkelemakkaroiden tuotekehitysprojekti
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Fuzzy front end on tuotekehityksen alkuvaihe, jonka aikana yritys tekee monia ratkaisevia päätöksiä, jotka vaikuttavat koko tuotekehityksen onnistumiseen ja sen aikana syntyneen tuotteen menestykseen. Tavoitteena on kehittää ...
Elävän rytmimusiikin tapahtumien kuluttajien segmentointi : Tarkastelussa Jyväskylän elävän musiikin yhdistys Jelmu ry
(2020-08-10)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Musiikkiteollisuus on läpikäynyt murroksen ja elävän musiikin tapahtumien merkitys on kasvanut. Musiikkitapahtumien järjestäjille on tärkeää tuntea kohderyhmänsä, jotta tapahtuma ja sen markkinointi voidaan suunnitella ja ...
Brand development process in the digital age - Case: S-Pankki
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
It is the dawn of the digital revolution and a lot of brands in many industries are struggling to keep up with the accelerating fast-paced progress that is disrupting industry after another. Traditional and well-established ...
Ekosysteemien tenant-mix logiikat kaupungin elävöittämisessä : Case Vaasan kaupunki
(2020-08-26)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kaupungistuminen, digitalisaatio sekä väestön ikääntyminen ovat vaikuttaneet vähittäiskaupan rakenteeseen, kaupunkikuvaan sekä kaupunkikehitykseen. Kaupunkeja voidaan tarkastella erilaisten ekosysteemien kautta. Ekosysteemit ...
Asiakasarvon lähteet verkkokaupassa. Tapaustutkimus Suomen tietotekniikan vähittäismyyntialalta: Case Businessforum Oy
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Tietotekniikan vähittäismyyntiala elää Suomessa jännittävää vaihetta. Kasvava verkkokauppaostaminen on ajanut osan perinteisistä kivijalkamyymälöistä ahtaalle ja pakottanut yrityksiä satsaamaan merkittävästi verkkokauppojensa ...
Luomuruoan valinta tiedostamattomana statusviestintänä
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Pro gradu - tutkielma
Luomuruoan kulutus on lisääntynyt merkittävästi viime vuosien aikana, mutta tämän ilmiön takana ei ole yksinään pelkkä kuluttajien valveutuneisuus ja halu toimia vastuullisemmin, vaikka kyselytutkimuksista ...
Kuluttajien myymäläkäyttäytymiseen ja ruokavalintoihin vaikuttaminen moniaististen ärsykkeiden avulla
(2020-09-11)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Markkinointi perustuu aisteihin ja suurin osa ostopäätöksistä tehdään alitajuntaisesti aistien ohjaamina. Aistimarkkinoinnin on havaittu olevan tehokas keino vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen ja tavoitteiden saavuttamiseen ...
Yritysidentiteetin rakentaminen yhteiskunta- ja ympäristövastuullisella toiminnalla
(2020-04-30)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vastuullisuuden merkitys kasvaa kuluttajien valitessa ostoskoriinsa ympäristöä ja yhteiskun-taa eri tavalla huomioivia tuotteita, palveluita ja ratkaisuja. Arjessa tämä näkyy esimerkiksi kuluttamalla lähellä tuotettua ...