Hae
Aineistot 1-2 / 2
Account-based markkinointi suurissa teollisuusyrityksissä
(2019-11-10)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pareto-säännön mukaan B2B-markkinoilla, eli yritysten välillä käytävässä kaupankäynnissä 20 % asiakkaista tuottaa jopa 80 % yrityksen kokonaistuotoista. Markkinoinnin kohdentaminen tuottaville asiakkaille on täten ...
Yritysblogi osana B2B-yrityksen integroitua markkinointiviestintäkampanjaa –tapaustutkimus suomalaisessa LV-tuoteteollisuuden yrityksessä
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimuksen tarkoituksena on tutkia integroidun markkinointiviestintäkampanjan liikkeenjohdollisten toimien toteutumista ja yritysblogin roolia osana markkinointiviestintämixiä B2B- markkinoilla toimivan case-yrityksen ...