OSUVA - Selaus asiasanan "laadunhallinta" mukaan
Aineistot 1-7 / 7
-
EPÄONNISTUNUT LAATUJÄRJESTELMÄN KEHITTÄMINEN
(2008)
Pro gradu - tutkielmaSosiaali- ja terveyspalveluiden sidosryhmät ovat ruvenneet vaatimaan palveluiden tuottajilta järjestelmällistä laadun kehittämistä ja seurantaa sekä kykyä osoittaa palveluiden laatu niiden käyttäjille ja rahoittajille ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Erikoismuuntajatehtaan toimittajarajapinnan prosessien optimointi laatupoikkeamatilanteissa
(08.06.2023)
DiplomityöTämän diplomityön tavoitteena oli tutkia Hitachi Energyn Vaasan muuntajatehtaan toimittajarajapinnan prosesseja laatupoikkeamatilanteissa ja selvittää mahdollisia puutoksia ja optimoitavia kohteita läpi prosessin. Työ ... -
Huoltoliiketoiminnan prosessit: Prosessikuvaukset ja vaatimusten määrittely case-yrityksessä
(2008)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tunnistaa ja kuvata kohdeyrityksen huoltoliiketoimintaan liittyvät keskeiset ydinprosessit. Tutkimuksen haasteena oli käynnistää muutos funtionaalisesta huoltopalveluorganisaatiosta ... -
Laadunhallintajärjestelmän käyttöönoton menestystekijät PK-yrityksissä
(2004)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman lähtötietoina käytetään eurooppalaisen laatustandardin SFS-EN ISO 9001:2000 vaatimuksia. Tarkoituksena on selvittää sen käyttöönoton menestystekijöitä tukeutuen PK-yritysten laatupolitiikan sisältöön ja ... -
Rikosseuraamuslaitoksen muutosprosessin itsearviointimallin pilotointi
(2016)
Pro gradu - tutkielmaTämän Pro gradu-tutkielman syötteenä toimi KeTo -hankkeen loppuraportti, jossa suositeltiin toteutuneen muutosprosessin kuvausta. Kuvaamisen yhteydessä avautui mahdollisuus CAF-laatumallin mukaisen itsearvioinnin pilotointiin. ... -
TOIMINNANOHJAUS- JA LAATUJÄRJESTELMIEN VAIKUTUS TEOLLISUUSPALVELUYRITYKSEN STRATEGIAAN JA TOIMINTAAN
(2013)
Pro gradu - tutkielmaTämä pro gradu -tutkielma käsittelee toiminnanohjaus- ja laatujärjestelmien vaikutusta keskisuuren teollisuuspalveluyrityksen strategiaan ja toimintaan. Laatu on usein keskeinen yrityksen strategiatekijä. Laadunhallinnan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.