OSUVA - Selaus asiasanan "B2B" mukaan
Aineistot 1-8 / 8
-
Asiakaslähtöisyyden kehittäminen teollisuusyrityksen B2B -kaupankäynnissä -Empiirinen analyysi myyjän toimintaympäristöstä
(2008)
Pro gradu - tutkielmaMonet yritykset markkinoivat toimintaansa asiakaslähtöisenä. Joillekin tämä on vain sanahelinää, kun toisille se on keino selviytyä. Tämä hyvin empiirinen tutkimus selvittää teollisuusyrityksen asiakaslähtöisyyttä B2B ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
BRAND BUILDING WITH SOCIAL MEDIA IN B2B BORN GLOBAL COMPANIES
(04.12.2019)
Pro gradu -tutkielmaThe aim of this master's thesis is to uncover the ways how born global companies, operating in the B2B sector, can implement successful brand building in social media when expanding to a new international market, since ... -
Developing Business to Business Product Launches Corresponding to the Customer Acquisition Journey : Evaluation of the Process in a Case Company Context
(24.09.2019)
Pro gradu -tutkielmaThe marketing environment has changed drastically causing B2B customers to evaluate, compare alternatives and seek more and more information by themselves in the digital environment without traditional intrusive marketing. ...Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa. -
Digitalisoituvan toimintaympäristön vaikutukset avainasiakkuuksien johtamiseen lääketiedeteknologia-alalla: Case Plandent Oy
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTeknologinen kehitys muokkaa niin ihmisten, kuin yritystenkin toimintaympäristöjä ja tapoja vähitellen. Tällä kehityksellä on esitetty olevan vaikutuksia yritysten ostokäyttäytymiseen ja kommunikaation keinoihin. Samalla ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
How do MNCs act on the web? The examination of localisation and standardisation practices of b2b MNCs originating from USA, France, Germany, and Switzerland
(2018)
Pro gradu - tutkielmaWebsites offer new opportunities for marketing and companies are investing more in websites. MNCs are balancing between the choice of standardisation to pursue efficiency of scale and local adaptation of the websites to ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
IoT-ansaintalogiikan määrittäminen B2B-liiketoiminnassa
(2017)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkielma on laadittu toimeksiantona Atos Oy:lle ja tutkielmassa käsitellään IoT-ansaintalogiikoiden määrittämistä B2B-liiketoiminnassa. Tutkielmassa ei käsitellä tarkemmin IoT:n teknistä toteutusta tai historiaa. ... -
Literature review on industrial digital platforms : A business model perspective and suggestions for future research
(Elsevier, 27.07.2023)
articleRapid digitalization of industries has led to the proliferation of complex industrial digital platforms; however, few industrial platform leaders have successfully established sustainable business models around their ... -
Using bibliometric research to advance the business-to-business sustainability literature : Establishing an integrative conceptual framework for future application
(Elsevier, 10.03.2022)
articleWith 4,249 articles and 245,255 citations, this study identifies four important research topics for three time periods spanning five decades (1971–2020) in business-to-business (B2B) sustainability research: stakeholder ...