OSUVA - Selaus tekijän "Paasovaara, Rami" mukaan
-
Consumers’ food product experience : the role of values
Paasovaara, Rami (Vaasan yliopisto, 2011)
Artikkeliväitöskirja -
Fysiologiaa vai henkimaailman asioita? : kuluttajan arvojen aktivoinnin, tuoteinformaation, ruokamotivaation ja kognition tarpeen rooli ruoan aistinvaraisessa kokemisessa, ruokatuotevalinnoissa ja -mielikuvissa
Paasovaara, Rami; Pohjanheimo, Terhi; Luomala, Harri; Sandell, Mari (Vaasan yliopisto, 2007)
book -
TERVEELLISYYS KULUTUKSEN KOHTEENA. Kuluttajaryhmäkohtainen merkityskentän analyysi.
Paasovaara, Rami (2004)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena on kuvata ja analysoida kuluttajien terveellisyyteen liittämiä merkityksiä. Ensimmäisenä tavoitteena on kuvata terveellisyyden tavoittelua kulutuksen kautta. Tähän tavoitteeseen päästään tutkimalla ...