OSUVA - Selaus nimekkeen mukaan
Aineistot 9725-9744 / 14037
-
Sisällön tuotannon käytännöt sosiaalisessa mediassa: Kontekstina välipalakuluttaminen
(2019)
Pro gradu -tutkielmaSosiaalisen median kehityksen myötä kuluttajien rooli on muuttunut passiivisista sisäl- lön kuluttajista aktiivisiksi sisällön tuottajiksi. Tärkeänä osana kuluttajien tuottamaa si- sältöä on myös kuluttajien välinen ...Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa. -
Sisällönhallintajärjestelmän käytettävyys
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman taustalla on tarve kehittää ja automatisoida WWW-sisällön hallintaa sisällönhallintajärjestelmän avulla. Tutkielman tavoitteena on tutkia WWW-pohjaisen sisällönhallintajärjestelmän valintakriteerejä ... -
Sisällönhallintajärjestelmän ominaisuudet sekä käyttöönotto pienessä ohjelmistoprojektissa: Case Liiteri
(2014)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tavoitteena oli tuoda esiin yleistä tietoutta sisällönhallintajärjestelmiin ja pieniin ohjelmistoprojekteihin liittyen sekä toteuttaa asiakasprojekti tehtyjen havaintojen perusteella. Projektin jälkeen sivustoa ... -
Sisälogistiikan tulevaisuus teknologiayrityksessä
(27.11.2023)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen aihe saatiin toimeksiantona kansainväliseltä teknologiayritykseltä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, mitä eri mahdollisuuksia yrityksellä on sisälogistiikan kanssa ja miten sitä voisi parantaa. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen pienjännitemoottorien markkinointiviestinnässä
(2016)
DiplomityöInformaatioteknologisen murroksen myötä kuluttajat ja yritykset ovat tottuneet etsimään tietoa ensisijaisesti internetistä. Globalisaation ja digitalisaation seurauksena yritysten liiketoimintoja on tarkasteltava uudelleen, ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Sisältömarkkinoinnin onnistumisen ehdot
(2017)
Pro gradu - tutkielmaSisältömarkkinoinnin suosio on markkinointiviestinnän digitalisoitumisen myötä kasvanut lähivuosina ennätysvauhtia. Sisältömarkkinointi määritellään asiakkaiden houkuttelemiseksi sekä sitouttamiseksi hyödyllisen, kiinnostavan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
SISÄLTÖMARKKINOINTISTRATEGIAN KONSTRUOINTI Case C2 Advertising
(2014)
Pro gradu - tutkielmaDigitaalisuus ja sosiaalinen media ovat muuttaneet perinpohjaisesti niin markkinointikommunikaation luonnetta kuin tapaa, jolla asiakkaat kommunikoivat yritysten ja brändien kanssa (Berthon, Pitt & Campbell 2008). Kuluttajat ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Sisäpiirintietojen hyväksikäyttö yritysjärjestelyjen yhteydessä Suomen osakemarkkinoilla
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena on selvittää, tapahtuuko suomalaisilla osakemarkkinoilla sisäpiirintietojen hyväksikäyttöä yritysjärjestelyjen yhteydessä. Ongelmaa tutkitaan tarkastelemalla kohdeyritysten osakkeiden tuottoja ja ... -
Sisäpiiritieto ja sen käyttö
(2003)
Pro gradu - tutkielmaArvopaperimarkkinoiden toimivuus ja luotettavuus edellyttää, että sijoittajat luottavat markkinoihin. Sisäpiiritiedon väärinkäyttö heikentää sijoittajien luottamusta markkinoita kohtaan. Sisäpiiriläisten, erityisesti ... -
Sit(te(n))-sanan käytön vertailua Kiven Seitsemässä veljeksessä ja Garamin Seittemässä broidissa
(2006)
Pro gradu - tutkielmaVertailen pro gradu -tutkielmassani sit(te(n))-partikkelin käyttöä Aleksis Kiven Seitsemässä veljeksessä ja Sami Garamin slangikäännöksessä Allu Stemun Seittemän broidii. Pyrin löytämään selityksiä ja mahdollisesti ... -
Sitooko klikkaus kuluttajaa? -Tarkastelussa sähköiset vakiosopimukset
(2017)
Pro gradu - tutkielmaYhteiskunnassa sopimusten tekeminen on välttämätöntä ja ihmiset solmivat niitä jatkuvasti. Sähköisessä ympäristössä sopiminen on lisääntynyt huimasti. Tutkielman tavoitteena on selvittää, voiko klikkaamalla hyväksytyt ... -
Sitouttamisen keinot Pihlajalinnan vaikuttajaviestinnässä
(2019)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimuksessa tarkastellaan, miten Pihlajalinna viestii Facebook-päivityksissään vaikuttajien avulla ja kuinka näissä päivityksissä rakentuvat sitouttamisen keinot. Tutkimuksen tavoitteena on tarkastella Pihlajalinnan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Sitoutuminen Instagramissa : Vähittäiskauppojen liiketoiminnan tukeminen sosiaalisessa mediassa
(29.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaDigitaalisten teknologioiden kehittyminen on lisännyt yritysten kiinnostusta sitoutumista kohtaan. Teknologian painoarvo on kasvanut yritysten ja asiakkaiden vuorovaikutuksen lisääntyessä sosiaalisessa mediassa. Sitoutumista ... -
Sitoutuminen ja motiivit vapaaehtoistyössä : Case Muvenna –hanke
(04.02.2022)
Pro gradu -tutkielmaKolmannen sektorin järjestöjen toiminta ja niiden tarjoamat palvelut eroavat julkisen sektorin ja yritysten palveluista olennaisesti aatteellisuuden ja yleishyödyllisyyden takia. Kolmannella sektorilla tehdään ... -
Sitoutuminen menestykseen vaikuttavana tekijänä johdon kognitioissa
(2014)
Pro gradu - tutkielmaTutkielma toteutetaan osana laajempaa tutkimushanketta, jonka tarkoituksena on tutkia laajasti teknologiateollisuusyritysten johtamista, kilpailukykyä ja taloudellisen menestymisen taustalla vaikuttavia tekijöitä. Tämän ... -
Sitoutumiseen vaikuttavat tekijät asiantuntijaorganisaatiossa: Tarkastelussa milleniaalit ja X-sukupolvi
(2019)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimuksessa tarkastellaan kokonaisvaltaisesti kahden eri sukupolven edustajien henkilökohtaisia käsityksiä vetovoimaisuuteen ja erityisesti sitoutumiseen vaikuttavista tekijöistä. Tarkasteluun otettiin milleniaalit ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Sitoutumisen ja luottamuksen vaikutus verkostojen kustannuslaskentaan ja avoimet kirjat -laskentaan, Case: Yritys X
(2015)
Pro gradu - tutkielmaTutkimus käsittelee verkostojen kustannuslaskentaa eli kustannuslaskentaa, joka kattaa koko toimitusketjun. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää sitoutumisen ja luottamuksen vaikutus verkostojen kustannuslaskennan ja avoimet ... -
Sitoutumisen merkitys sponsorointiin reagoimiseen
(2005)
Pro gradu - tutkielmaSponsoroinnin osuus markkinointiviestintään uhratuista resursseista on kasvanut tasaisesti viimeiset vuosikymmenet. Muista perinteisistä markkinointiviestintäkeinoista poiketen, sponsorointiin liitetään paljon ominaisuuksia, ... -
Sitoutumista vahvistavat ja heikentävät tekijät työsuhteen alkuvaiheessa: Caseyrityksenä asiantuntijaorganisaatio
(2019)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkimus toteutettiin toimeksiantona suomalaiselle asiantuntijaorganisaatiolle. Yrityksen tavoitteena on sisäisen kehitystyön kautta pienentää vaihtuvuutta toimenpiteillä, jotka edistävät henkilöstön sitoutumista. ... -
Sitovan ja siltaavan sosiaalisen pääomanmerkitys maaseudun valokuiturakentamisessa
(Maaseudun uusi aika ry, 30.11.2021)
articleArtikkelissa tutkimme digitalisaation vaikutuksia maaseudun kehittämisessä Robert Putnamin sitovan ja siltaavan sosiaalisen pääoman käsitteiden kautta. Tarkastelemme sosiaalisen pääoman roolia ja sen ilmenemistä ...