OSUVA - Selaus nimekkeen mukaan
Aineistot 795-814 / 13976
-
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTIETOJÄRJESTELMÄ KEHITTÄMISHAASTEENA - kehittämisprosessin analyysi B-to-B markkinoilla
(2006)
Pro gradu - tutkielmaTutkimusongelma: Kuinka luoda järjestelmä, joka tuottaa relevanttia tietoa asiakkaiden tyytyväisyyden tasosta ja siihen johtavista tekijöistä? Tutkielman tarkoituksena on kehittää b-to-b markkinoilla toimivalle yritykselle ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakasvetoinen markkinointi B2B-yrityksen uusasiakashankinnassa : Case - Markkinoinnin automaatiota hyödyntävä suuri B2B-teknologiayritys
(30.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaNykypäivän asiakkaat saavuttavat valtaa markkinoilla ja oppivat immuuneiksi perinteisille markkinointitoimenpiteille samalla, kun markkinoiden globalisoituminen ja kilpailu kiihdyttävät tahtiaan. Yritykset pyrkivät ... -
Asiakasyrityksen toimialan vaikutus tilintarkastuspalkkioihin
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena on tutkia, vaikuttaako asiakasyrityksen toimiala tilintarkastuspalkkioihin suomalaisissa pörssiyhtiöissä. Useissa aikaisemmissa tutkimuksissa asiakasyrityksen koon, kompleksisuuden ja riskisyyden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakasyrityksissä työskentelevien IT-rekrytointikonsulttien sitoutuminen työnantajaan
(19.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tavoitteena on tutkia, mihin kolmikantatyössä sitoudutaan ja miten sitoutumiseen voidaan vaikuttaa. Ilmiötä tutkitaan asiantuntijavuokratyön näkökulmasta. Työsuhteet ovat yhä useammin luonteeltaan ... -
Asiakkaan erityistarpeiden huomioiminen sosiaali- ja terveyspalveluhankinnoissa
(2020)
Pro gradu -tutkielmaJulkisia hankintoja tehtäessä on hankintayksikön noudatettava hankintalakia (1397/2016). Hankintalaki on menettelytapalaki, joka ei pääsääntöisesti säätele hankintojen sisällöstä. Hankinnan sisältö korostuu, kun hankinnan ... -
Asiakkaan hyväksyminen pienissä ja keskisuurissa suomalaisissa tilintarkastusyhteisöissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu –tutkielman tarkoituksena on tutkia suomalaisten pienten ja keskisuurten tilintarkastusyhteisöjen asiakkaan hyväksymisprosessia ja sen aikana hyödynnettäviä riskienhallintakeinoja. Tutkielmassa asiakkaan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan kokema arvo pankki- ja vakuutuspalvelujen integroinnissa. Utilitaristiset ja hedonistiset hyödyt arvon rakentajana.
(2009)
Pro gradu - tutkielmaPitkäaikaisten asiakassuhteiden kehittäminen ja ennen kaikkea asiakasnäkökulman huomioiminen palvelujen tarjoamisessa ja kehittämisessä on entistä keskeisemmällä sijalla. Finanssiala on kohdannut uusia haasteita eri ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan kokema e-palvelun laatu B2C-verkkokaupassa Case: verkkoapteekki.fi
(2015)
Pro gradu - tutkielmaVerkkokauppa on suhteellisen uusi, mutta nopeasti yleistynyt kaupankäynnin muoto. Verkkokaupan suosion kasvun myötä kilpailuetua haetaan ns. e palvelun laadusta, sillä konkreettisten tuotteiden laatu on helpommin kopioitavissa, ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisillä markkinoilla
(2010)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on tuottaa tietoa asiakkaan kokemasta arvosta yritysmarkkinoilla. Tutkimuksessa pyritään vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: Miten asiakkaan kokema arvo muodostuu yritysmarkkinoilla? Mitä on asiakkaan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan kokeman hyödyn analyysi markkinasuuntautuneessa kilpailuedun luonnissa
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on selvittää voiko asiakkaan kokeman hyödyn analyysiä käyttää markkinasuuntautuneisuuden edistämiseen vähittäiskaupan toimialalla kilpailevassa yrityksessä. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys ... -
Asiakkaan liiketoimintariskien vaikutus tilintarkastuspalkkioon
(2016)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena on selvittää tilintarkastusasiakkaan liiketoimintariskien yhteyttä tilintarkastajan veloittamien palkkioiden muodostumiseen sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä. Tämä tutkielman keskiössä on ... -
Asiakkaan mahdollisuus vaikuttaa tilintarkastajan arviointiin
(2008)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimuksessa selvitetään asiakkaan mahdollisuutta vaikuttaa tilintarkastajaansa neuvottelutilanteessa. Tutkimuksessa tutkitaan tilintarkastajan toimikauden, asiakkaan tärkeyden, konsultointi- ja liitännäispalveluiden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan näkemys tilintarkastajansa palvelun laadusta sekä tilintarkastuksen laadusta
(2015)
Pro gradu - tutkielmaLaadukas palvelu on tärkeä yritystoiminnan jatkuvuuden lähde sekä lähes välttämätöntä jotta yritys menestyy. Kun palvelulle on tilaa markkinoilla ja sen laatu on hyvää, voi tämä johtaa asiakastyytyväisyyteen, asiakasuskollisuuteen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan odotuksen ja kokemuksen kohtaaminen Mehiläisen Liikuntaklinikalla
(2015)
Pro gradu - tutkielmaAsiakastarpeisiin reagointi vaikuttaa yrityksen menestymiseen ja kilpailukykyyn markkinoilla. Yritykset kilpailevat asiakkaista niin hinnan, palvelun laadun kuin myös asiakasarvon muodostumisen keinoin. Palvelun laadun ... -
Asiakkaan taloudellisen aseman tunteminen vastuullisessa kuluttajaluotonannossa
(27.05.2022)
Pro gradu -tutkielmaLuottomarkkinoiden vapautumisen ja maksuhäiriöiden alati lisääntyvän määrän myötä oikeustieteellisessä keskustelussa on viime vuosikymmeninä noussut esiin luotonantajavastuun käsite (eng. lender liability). Luotonantajavastuun ... -
Asiakkaan valinnanvapauden toteutuminen palvelusetelijärjestelmissä : Tutkimus valinnanvapauden mahdollisuuksista ja rajoitteista sekä valintojen tukemisen keinoista perusterveydenhuollon palveluissa
(14.03.2021)
Pro gradu -tutkielmaPalveluseteli on yksi vaihtoehto kunnan järjestää lakisääteiset terveydenhuollon palvelut. Se on myös yksi keino lisätä asiakkaan valinnanvapautta. Tutkimuksen tavoitteena olikin selvittää, miten kaupungit mahdollistavat ... -
Asiakkaan yksilöllisten ominaisuuksien vaikutus sijoitusneuvojan velvolisuuksiin
(20.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaSijoitusneuvonnan sääntely on lisääntynyt merkittävästi vuoden 2008 finanssikriisin jälkeen. Viimeisin suuri lainsäädäntömuutos tapahtui vuoden 2018 alussa kun MiFID II -direktiivi implementoitiin kansalliseen lainsäädäntöön. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaiden arviointeja vakuutusyhtiön palvelukanavista
(2006)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten kuluttajat arvioivat vakuutusyhtiön suoria palvelukanavia. Ongelmaa lähestytään tutkimalla asiakkaan kokemaa arvoa, joka muodostuu asiakkaan kokemien hyötyjen ja uhrausten ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaiden kanavakäyttäytymisen hyödyntäminen pankkitoiminnassa. Case: Osuuspankin Oma talous -kysely. (JULKINEN VERSIO)
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena oli kehittää asiakkaiden kanavakäyttäytymisen hyödyntämistä Oma talous -kyselyssä ja Osuuspankkiryhmässä. Ensimmäiseksi analysoitiin palveluprosessissa vaikuttavia tekijöitä viestinnän ... -
Asiakkaiden kokema palvelun laatu : Esimerkkitapauksena asuntoja myyvä rakennuttajayritys
(2020)
Pro gradu -tutkielmaTämä Pro Gradu -tutkimus on saatu toimeksiantona kohdeyritykseltä. Tutkimuksen tarkoituksena on tutkia kohdeyritykseltä asunnon ostaneiden asiakkaiden kokemaa palvelun laatua. Tutkimuskysymyksinä ovat: millaisena kohdeyrityksen ...