OSUVA - Selaus nimekkeen mukaan
Aineistot 788-807 / 14007
-
Asiakastapaamiset etätyössä
(16.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaCOVID-19-taudin aiheuttama koronaviruspandemia on vaikuttanut merkittävästi etätyön lisääntymiseen ympäri maailman, minkä myötä myös asiakastapaamisia on hoidettu suuressa määrin etäyhteydellä. Kaikilla aloilla ei ole tästä ... -
ASIAKASTARVEPALAUTTEEN KERÄÄMINEN JA HYÖDYNTÄMINEN TUOTEKESKEISESTÄ NÄKÖKULMASTA TARKASTELTUNA
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena on selvittää kohdeyrityksen asiakastarvepalautteen keräämiseen ja hyödyntämiseen sopiva työkalu tai menetelmä. Tavoitteena on teknisen asiakastarvepalautteen järkevä kerääminen ja käsitteleminen, ... -
Asiakastiedon hallinnan visualisoinnin kehittäminen terveydenhuollossa : Tapaustutkimus asiakasdatan hallinnasta ja visualisointikokemuksista Pirkanmaan sairaanhoitopiirissä
(18.10.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena on analysoida terveydenhuollon asiakastietojen hallinnan ja datan visualisoinnin kehittämistoimia. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys tukeutuu tietojohtamiseen, ja tutkimuksen empiirisessä ... -
Asiakastiedottamisen automatisointi
(20.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaspalvelu vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestymiseen, sillä toimiva asiakaspalvelu voi tuoda yritykselle merkittävää kilpailuetua. Toimivan asiakaspalvelun kannalta yksi aikaa vievimmistä ja tärkeimmistä tehtävistä ... -
Asiakastyytyväisyyden ja asiakaskannattavuuden välinen suhde case-organisaatiossa
(2008)
Pro gradu - tutkielmaTutkielmassa tarkastellaan asiakaskannattavuuden ja asiakastyytyväisyyden välistä suhdetta case-organisaatiossa. Tutkielmassa esitellään asiakaskannattavuusanalyysin ja asiakastyytyväisyyden teoriaa, sekä aiempia tutkimuksia ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
ASIAKASTYYTYVÄISYYDEN KEHITTÄMINEN ISÄNNÖINTITOIMIALALLA
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on selvittää millaisena asiakkaat kokevat isännöintipalvelun laadun. Tutkimuksessa selvitetään myös millaisia palveluja asiakkaat haluaisivat tulevaisuudessa saada isännöitsijältä taloyhtiölleen. ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen vaatetusalan yrityksessä
(2016)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tarkoituksena on määrittää, mikä on asiakastyytyväisyyden taso Vaasan keskustan Lindex-myymälässä, ja mitkä ovat keskeiset toiminnan kehittämiskohteet asiakastyytyväisyyden edelleen kehittämisessä. Keskeisiä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja kehittäminen
(2012)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimustyössä on selvitetty asiakastyytyväisyyden muodostumiseen, kehittämisen ja mittaamiseen vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksen päätavoitteena, eli tutkimusongelmana on ollut selvittää Millog Oy:n asiakkaan, eli ... -
Asiakastyytyväisyys ja palvelun laatu palveluyrityksen kriittisenä menestystekijänä
(2014)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on laajentaa näkemystä palvelujen rakenteesta, laadun määrittämisestä, tunnistamisesta ja mittaamisesta sekä näiden tekijöiden vaikutuksesta asiakastyytyväisyyteen ja yrityksen liiketoiminnan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTIETOJÄRJESTELMÄ KEHITTÄMISHAASTEENA - kehittämisprosessin analyysi B-to-B markkinoilla
(2006)
Pro gradu - tutkielmaTutkimusongelma: Kuinka luoda järjestelmä, joka tuottaa relevanttia tietoa asiakkaiden tyytyväisyyden tasosta ja siihen johtavista tekijöistä? Tutkielman tarkoituksena on kehittää b-to-b markkinoilla toimivalle yritykselle ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakasvetoinen markkinointi B2B-yrityksen uusasiakashankinnassa : Case - Markkinoinnin automaatiota hyödyntävä suuri B2B-teknologiayritys
(30.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaNykypäivän asiakkaat saavuttavat valtaa markkinoilla ja oppivat immuuneiksi perinteisille markkinointitoimenpiteille samalla, kun markkinoiden globalisoituminen ja kilpailu kiihdyttävät tahtiaan. Yritykset pyrkivät ... -
Asiakasyrityksen toimialan vaikutus tilintarkastuspalkkioihin
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena on tutkia, vaikuttaako asiakasyrityksen toimiala tilintarkastuspalkkioihin suomalaisissa pörssiyhtiöissä. Useissa aikaisemmissa tutkimuksissa asiakasyrityksen koon, kompleksisuuden ja riskisyyden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakasyrityksissä työskentelevien IT-rekrytointikonsulttien sitoutuminen työnantajaan
(19.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tavoitteena on tutkia, mihin kolmikantatyössä sitoudutaan ja miten sitoutumiseen voidaan vaikuttaa. Ilmiötä tutkitaan asiantuntijavuokratyön näkökulmasta. Työsuhteet ovat yhä useammin luonteeltaan ... -
Asiakkaan erityistarpeiden huomioiminen sosiaali- ja terveyspalveluhankinnoissa
(2020)
Pro gradu -tutkielmaJulkisia hankintoja tehtäessä on hankintayksikön noudatettava hankintalakia (1397/2016). Hankintalaki on menettelytapalaki, joka ei pääsääntöisesti säätele hankintojen sisällöstä. Hankinnan sisältö korostuu, kun hankinnan ... -
Asiakkaan hyväksyminen pienissä ja keskisuurissa suomalaisissa tilintarkastusyhteisöissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu –tutkielman tarkoituksena on tutkia suomalaisten pienten ja keskisuurten tilintarkastusyhteisöjen asiakkaan hyväksymisprosessia ja sen aikana hyödynnettäviä riskienhallintakeinoja. Tutkielmassa asiakkaan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan kokema arvo pankki- ja vakuutuspalvelujen integroinnissa. Utilitaristiset ja hedonistiset hyödyt arvon rakentajana.
(2009)
Pro gradu - tutkielmaPitkäaikaisten asiakassuhteiden kehittäminen ja ennen kaikkea asiakasnäkökulman huomioiminen palvelujen tarjoamisessa ja kehittämisessä on entistä keskeisemmällä sijalla. Finanssiala on kohdannut uusia haasteita eri ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan kokema e-palvelun laatu B2C-verkkokaupassa Case: verkkoapteekki.fi
(2015)
Pro gradu - tutkielmaVerkkokauppa on suhteellisen uusi, mutta nopeasti yleistynyt kaupankäynnin muoto. Verkkokaupan suosion kasvun myötä kilpailuetua haetaan ns. e palvelun laadusta, sillä konkreettisten tuotteiden laatu on helpommin kopioitavissa, ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisillä markkinoilla
(2010)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on tuottaa tietoa asiakkaan kokemasta arvosta yritysmarkkinoilla. Tutkimuksessa pyritään vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: Miten asiakkaan kokema arvo muodostuu yritysmarkkinoilla? Mitä on asiakkaan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakkaan kokeman hyödyn analyysi markkinasuuntautuneessa kilpailuedun luonnissa
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on selvittää voiko asiakkaan kokeman hyödyn analyysiä käyttää markkinasuuntautuneisuuden edistämiseen vähittäiskaupan toimialalla kilpailevassa yrityksessä. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys ... -
Asiakkaan liiketoimintariskien vaikutus tilintarkastuspalkkioon
(2016)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena on selvittää tilintarkastusasiakkaan liiketoimintariskien yhteyttä tilintarkastajan veloittamien palkkioiden muodostumiseen sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä. Tämä tutkielman keskiössä on ...