OSUVA - Selaus nimekkeen mukaan
Aineistot 770-789 / 14021
-
Asiakasneuvojien suorituksen johtaminen
(18.12.2019)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -työssä selvitetään, miten asiakasneuvojatiimien suoritusta johdetaan ja toisaalta, millaista johtamista asiakasneuvojat haluaisivat kohdallaan toteutettavan, jotta he voisivat suoriutua työstään paremmin. ... -
Asiakasnäkökulma erinomaisiin hyvinvointipalveluihin : Satakunnan hyvinvointialueen kansalaisraati
(Vaasan yliopisto, 11.12.2023)
reportVuoden 2023 alusta käynnistynyt sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen siirtyminen hyvinvointialueiden järjestämisvastuulle nostaa esiin tarpeen palveluiden, rakenteiden ja toimintaprosessien toimivuuden uudelleen ... -
Asiakasnäkökulma mielenterveys- ja päihdehuollon palvelutoiminnan vaikuttavuuteen : Tarinoita sosiaali- ja terveydenhuollon vaikuttavuudesta
(24.03.2020)
Pro gradu -tutkielmaTerveyden edistämisellä viitataan lukuisiin toimintoihin, joilla pyritään ennaltaehkäisemään kansalaisten sosiaalisia ja terveyteen liittyviä ongelmia tai estämään niiden paheneminen. Kunnallisten ennaltaehkäisevien ... -
Asiakasodotukset verkkopalveluille ja niiden merkitys automyynnin premium-segmentissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaAsiakkaiden ostokäyttäytyminen on murroksessa ja yhä useammin ensimmäinen kohtaaminen palveluntarjoajan kanssa tapahtuu digitaalisissa rajapinnoissa. Tässä kehityksessä perinteisen kivijalkamyymälän ja verkkopalveluiden ... -
Asiakaspalvelun kehittäminen ja muutoksen toteuttaminen tilaus-toimitusprosessissa, Case Vacon Oyj
(2013)
Pro gradu - tutkielmaYritykset kilpailevat tänä päivänä alasta riippumatta joko työntekijöistä, tuotteista, asiakkaista, toimintaympäristöistä tai menestymisestä. Kaikille toimialoille yhteistä kuitenkin on asiakas ja asiakkaan rooli toiminnassa. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaspalvelun laadun kokeminen paikkakuntien välillä - Mystery shopping -pohjainen analyysi palvelun laadun erosta Vaasan ja Seinäjoen välillä
(2008)
Pro gradu - tutkielmaMaakuntakeskusten vastakkainasettelu on jo pitkän aikaa leimannut Seinäjoen ja Vaasan välistä suhdetta. Yksi pitkäaikaisimmista vastakkainasettelussa käytetyistä aiheista on palvelun laadun vertaaminen seinäjokelaisissa ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaspalvelun laatu ja kehittämishaasteet julkisen sektorin palveluissa: Esimerkkitapauksena Vaasan työvoimatoimisto
(2008)
Pro gradu - tutkielmaPalvelujen laatuominaisuuksiin on viime vuosina kiinnitetty yksityisen sektorin palveluiden lisäksi myös julkisen sektorin palveluissa aikaisempaa enemmän huomiota. Palveluprosessin sujuvuus ja lopputulos kertovat siitä, ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
ASIAKASPALVELUORGANISAATION TYÖNTEKIJÖIDEN ORGANISAATIOSITOUTUMINEN JA TYÖTYYTYVÄISYYS
(23.03.2020)
Pro gradu -tutkielmaTutkielman tavoitteena on selvittää tutkimuksen kohteena olevan yrityksen asiakaspalveluorganisaation työntekijöiden organisaatiositoutumisen ja työtyyväisyyden taso sekä avata tekijöitä, joilla niitä voitaisiin tässä ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaspolku teknisten asiantuntijapalveluiden kontekstissa: VILPE Oy – ECo Ideal
(2019)
Pro gradu - tutkielmaSuomi on tunnettu teknisesti erinomaisten tuotteiden ja palveluiden valmistamisesta. Haastavaksi on kuitenkin osoittautunut markkinointi ja asiakkaiden ymmärtäminen. Lisäksi asiakkaiden ostopäätöksenteko on monimutkaistunut ... -
Asiakaspolun kehittämisen merkitys osana Lapin matkailun asiakaskokemusta hiljaisen sesongin aikaan
(26.09.2021)
Pro gradu -tutkielmaLapin matkailu kasvaa ja työllistää yhä useamman ihmisen Suomessa ja Lapista voidaankin pu-hua Suomen matkailun veturina. Covid-19 pandemia on kuitenkin ajanut monet Lapin matkailun toimijat nurkkaan ja investointihankkeet ... -
Asiakaspysyvyyden parantaminen palveluita kehittämällä : Koronapandemian tuomat haasteet kuntosaliliiketoimintaan
(13.06.2021)
Pro gradu -tutkielmaKoronapandemia on sysännyt liikunta-alan toimijoita kehittämään uusia tuote- ja palveluvalikoimia sekä uudistamaan jo olemassa olevia toimintapoja sekä –malleja. Poikkeuksellinen tilanne on tuonut haasteita liikunta-alan ... -
Asiakasraati osallistumisen keinona
(2019)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkimus tarkastelee kansalaisraatia deliberatiivisen demokratian toimintamallina ja vaikuttamiskeinona. Varhaisemmissa tutkimuksissa on havaittu, että kansalaisraatitoiminnalla on onnistuttu saamaan hankaliinkin ... -
Asiakassuhdejohtaminen: Asiakassuhteiden analysointi ja kehittäminen Case SOP-Metal Oy
(2008)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkimus käsittelee asiakassuhteiden analysointia, kehittämistä ja johtamista. Sen tarkoituksena on analysoida ja tutkia tapaustutkimuksen avulla SOP-Metal Oy:n neljää asiakassuhdetta. Tutkimuksen teoreettinen osuus ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakassuhteen päättyminen finanssisektorilla
(24.05.2022)
Pro gradu -tutkielmaTIIVISTELMÄ: Finanssisektori on kokenut melkoista turbulenssia viimeisinä vuosikymmeninä. Toimialarationalisoinnit ja organisaatiomuutokset ovat arkipäivää. Myös erilaiset maailmantilanteet ovat näkyneet –niin alan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakassuhteiden hallinta ja arvon määrittäminen teollisilla markkinoilla
(2003)
Pro gradu - tutkielmaNykyisessä dynaamisessa liiketoimintaympäristössä asiakkaiden kokonaisvaltainen tunteminen on menestymisen avain. Tämän tutkimuksen päätavoitteena on löytää kei-noja asiakassuhteiden analysointiin ja niiden arvoa kasvattavaan ... -
Asiakassuhteiden kehittämisen johtaminen julkisen sektorin asiakkuuksissa - Case -tutkimus IT-palvelutoimittajan näkökulmasta
(2016)
Pro gradu - tutkielmaSuhdemarkkinoinnilla pyritään synnyttämään ja kehittämään pitkäaikaisia ja taloudellisesti kannattavia asiakassuhteita. Kun yritys oppii tunnistamaan ja ymmärtämään asiakassuhteen syntyyn ja kehittymiseen vaikuttavia ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakassuhteiden kehittämiskohteena matkailualan yritys
(2002)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena oli luoda asiakassuhteiden hallinnan kehitysmalli matkailupalvelun omistajan ja matkailupalvelu yrityksen välisessä suhteessa. Tutkimuksen toimeenpanevana voimana oli ongelma, joka aiheutuu ... -
Asiakassuhteiden luonne ja vaihtokäyttäytyminen teleoperaattorimarkkinoilla
(2006)
Pro gradu - tutkielmaKilpailun kiristyminen monilla aloilla on johtanut siihen, että yrityksillä ei ole varaa pitää asiakkaita loputtomana resurssina. Kilpailun kiristymisen seurauksena myös pitkä-aikaisten asiakassuhteiden ja asiakasuskollisuuden ... -
Asiakastapaamiset etätyössä
(16.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaCOVID-19-taudin aiheuttama koronaviruspandemia on vaikuttanut merkittävästi etätyön lisääntymiseen ympäri maailman, minkä myötä myös asiakastapaamisia on hoidettu suuressa määrin etäyhteydellä. Kaikilla aloilla ei ole tästä ... -
ASIAKASTARVEPALAUTTEEN KERÄÄMINEN JA HYÖDYNTÄMINEN TUOTEKESKEISESTÄ NÄKÖKULMASTA TARKASTELTUNA
(2003)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkielman tarkoituksena on selvittää kohdeyrityksen asiakastarvepalautteen keräämiseen ja hyödyntämiseen sopiva työkalu tai menetelmä. Tavoitteena on teknisen asiakastarvepalautteen järkevä kerääminen ja käsitteleminen, ...