OSUVA - Selaus nimekkeen mukaan
Aineistot 755-774 / 13967
-
Asiakaslähtöisen arviointitiedon asema kuntasektorin johtamistyössä: Asiakaskyselykäytännöt Suomen kunnissa
(2012)
Pro gradu - tutkielmaAsiakaslähtöisen ajattelutavan yleistyminen julkisessa hallinnossa on kasvattanut asiakaslähtöisen arvioinnin tarvetta esimerkiksi asiakaskyselyiden muodossa. Asiakkailta saatua arviointitietoa pyritään käyttämään osassa ... -
Asiakaslähtöisen arvolupauksen rakentaminen Foodservice-ekosysteemissä : Foodservice-asiakkaan arvo-odotukset
(08.04.2024)
Pro gradu -tutkielmaFoodservice-ala on joutunut kamppailemaan 2020-luvulla niin koronapandemian aiheuttamaa kriisiä kuin inflaatiotakin vastaan. Tämä on ollut omiaan vauhdittamaan foodservice-tukkupalveluita tarjoavia yrityksiä kehittämään ... -
Asiakaslähtöisen luottoprosessin määrittely
(2017)
Pro gradu - tutkielmaDigitalisaatio ja globalisaatio ovat muuttaneet finanssialalla toimivien yritysten palveluita ja toimintaympäristöä. Tulevaisuudessa finanssialalla parhaiten menestyvät yritykset, jotka asiakkaiden tarpeita tyydyttääkseen ... -
Asiakaslähtöisen markkinointiviestintäkokonaisuuden kehittäminen. Case: ABB Oy, Marine and Turbocharging
(2002)
Pro gradu - tutkielmaToimiva asiakassuhde on yhä merkittävämmässä asemassa tämän päivän menestyksekkäässä liiketoiminnassa. Koko ABB-yhtymän tavoin ABB Oy:n Marine-tulosyksikkö pyrkii asiakaslähtöistämään toimintaansa. Tähän kuuluu myös ... -
Asiakaslähtöisen toiminnan kehittäminen organisaatiossa
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tarkoituksena on kuvata asiakaslähtöisen toiminnan kehittämistä terveydenhuollon organisaatiossa aikuispotilaan perheen tukemisen näkökulmasta. Tutkimuskohteena ovat päiväkirurgisen aikuispotilaan perhe ja ... -
Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin muutosjohtaminen ikääntyneiden tehostetussa palveluasumisessa - " Ei istuteta asukkaita hoitajien rutiineihin"
(2014)
Pro gradu - tutkielmaJohtamisella on oleellinen merkitys sosiaali- ja terveydenhuollon toimintakulttuurin kehittämisessä. Asiakaslähtöisyys on ajankohtainen haaste ikääntyneiden palveluiden kehittämisessä, sillä sen painotus näkyy laeissa ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöisyyden kehittäminen teollisuusyrityksen B2B -kaupankäynnissä -Empiirinen analyysi myyjän toimintaympäristöstä
(2008)
Pro gradu - tutkielmaMonet yritykset markkinoivat toimintaansa asiakaslähtöisenä. Joillekin tämä on vain sanahelinää, kun toisille se on keino selviytyä. Tämä hyvin empiirinen tutkimus selvittää teollisuusyrityksen asiakaslähtöisyyttä B2B ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöisyys ja laatu poliisin sähköisen lupahallinnon kehittämishaasteina
(2008)
Pro gradu - tutkielmaMaamme vahva sitoutuminen tietoyhteiskunnan rakentamiseen merkitsee tieto- ja viestintäteknologian hyödyntämistä koko yhteiskunnassa. Odotettavissa olevat muutokset väestön ikärakenteeseen ja sisäiseen muuttoliikkeeseen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöisyys ja osallistuminen tahdonvastaisessa hoidossa
(2013)
Pro gradu - tutkielmaTahdonvastainen hoito hankaloittaa ainakin osittain organisaatiota toteuttamaan asiakaslähtöisyyttä ja hyödyntämään kokemusasiantuntijuutta hoitotyön kehittämistyössä. Tutkimuksen intressinä onkin asia-kaslähtöisyyden ... -
Asiakaslähtöisyys Kelassa: Kelan Etelä-Pohjanmaan vakuutuspiirin toimihenkilö ja asiakaspalvelu
(2010)
Pro gradu - tutkielmaJulkisen sektorin, kunnan, valtion ja Kansaneläkelaitoksen (Kela) toiminta koetaan asiakkaiden keskuudessa byrokraattiseksi. Julkisessa hallinnossa onkin yleisesti omaksuttu palveluperiaate, joka suuntaa tarkastelemaan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöisyys kunnan palveluissa: Miten asiakaslähtöisyys ilmenee kunnan sosiaalipalveluissa?
(2019)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaslähtöisyyden teema on tullut jäädäkseen myös julkiselle sektorille. Kuntalaiset nähdään asiakkaina ja heitä pyritään palvelemaan yhä enemmän asiakaslähtöisesti. Asiakaslähtöisyys voidaan nähdä keinona parantaa kuntien ... -
Asiakasmatka osana asiakaskokemusta ruoan verkkokaupassa
(25.05.2022)
Pro gradu -tutkielmaRuoan verkkokaupan voidaan katsoa olevan murroksessa Suomen markkinassa. Koronapandemia nopeutti ruoan verkkokaupan kasvua määrillä, joita odotettiin saavutettavan vasta useamman vuoden kuluttua. Nopea ruoan verkkokaupan ... -
Asiakasneuvojien suorituksen johtaminen
(18.12.2019)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -työssä selvitetään, miten asiakasneuvojatiimien suoritusta johdetaan ja toisaalta, millaista johtamista asiakasneuvojat haluaisivat kohdallaan toteutettavan, jotta he voisivat suoriutua työstään paremmin. ... -
Asiakasnäkökulma erinomaisiin hyvinvointipalveluihin : Satakunnan hyvinvointialueen kansalaisraati
(Vaasan yliopisto, 11.12.2023)
reportVuoden 2023 alusta käynnistynyt sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen siirtyminen hyvinvointialueiden järjestämisvastuulle nostaa esiin tarpeen palveluiden, rakenteiden ja toimintaprosessien toimivuuden uudelleen ... -
Asiakasnäkökulma mielenterveys- ja päihdehuollon palvelutoiminnan vaikuttavuuteen : Tarinoita sosiaali- ja terveydenhuollon vaikuttavuudesta
(24.03.2020)
Pro gradu -tutkielmaTerveyden edistämisellä viitataan lukuisiin toimintoihin, joilla pyritään ennaltaehkäisemään kansalaisten sosiaalisia ja terveyteen liittyviä ongelmia tai estämään niiden paheneminen. Kunnallisten ennaltaehkäisevien ... -
Asiakasodotukset verkkopalveluille ja niiden merkitys automyynnin premium-segmentissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaAsiakkaiden ostokäyttäytyminen on murroksessa ja yhä useammin ensimmäinen kohtaaminen palveluntarjoajan kanssa tapahtuu digitaalisissa rajapinnoissa. Tässä kehityksessä perinteisen kivijalkamyymälän ja verkkopalveluiden ... -
Asiakaspalvelun kehittäminen ja muutoksen toteuttaminen tilaus-toimitusprosessissa, Case Vacon Oyj
(2013)
Pro gradu - tutkielmaYritykset kilpailevat tänä päivänä alasta riippumatta joko työntekijöistä, tuotteista, asiakkaista, toimintaympäristöistä tai menestymisestä. Kaikille toimialoille yhteistä kuitenkin on asiakas ja asiakkaan rooli toiminnassa. ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaspalvelun laadun kokeminen paikkakuntien välillä - Mystery shopping -pohjainen analyysi palvelun laadun erosta Vaasan ja Seinäjoen välillä
(2008)
Pro gradu - tutkielmaMaakuntakeskusten vastakkainasettelu on jo pitkän aikaa leimannut Seinäjoen ja Vaasan välistä suhdetta. Yksi pitkäaikaisimmista vastakkainasettelussa käytetyistä aiheista on palvelun laadun vertaaminen seinäjokelaisissa ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaspalvelun laatu ja kehittämishaasteet julkisen sektorin palveluissa: Esimerkkitapauksena Vaasan työvoimatoimisto
(2008)
Pro gradu - tutkielmaPalvelujen laatuominaisuuksiin on viime vuosina kiinnitetty yksityisen sektorin palveluiden lisäksi myös julkisen sektorin palveluissa aikaisempaa enemmän huomiota. Palveluprosessin sujuvuus ja lopputulos kertovat siitä, ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
ASIAKASPALVELUORGANISAATION TYÖNTEKIJÖIDEN ORGANISAATIOSITOUTUMINEN JA TYÖTYYTYVÄISYYS
(23.03.2020)
Pro gradu -tutkielmaTutkielman tavoitteena on selvittää tutkimuksen kohteena olevan yrityksen asiakaspalveluorganisaation työntekijöiden organisaatiositoutumisen ja työtyyväisyyden taso sekä avata tekijöitä, joilla niitä voitaisiin tässä ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.