OSUVA - Selaus nimekkeen mukaan
Aineistot 750-769 / 13976
-
Asiakaskokemus mobiiliapplikaatioissa
(17.11.2019)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemuksesta on kehittynyt yrityksille keskeinen kilpailuedun lähde, ja näin ollen vallitsevilla markkinoilla erinomaiset tuotteet tai palvelut eivät enää riitä. Samalla teknologian kehityksen myötä ym-päristömme ... -
ASIAKASKOMEMUKSEN JOHTAMINEN Analyysi prosessijohtamisen merkityksestä asiakastyytyväisyyteen ja -kokemukseen terveyspalvelualan case-yrityksissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkimuksessa on tutkittu, miten prosesseja johtamalla voidaan parantaa asiakastyytyväisyyttä ja kokemusta palveluyrityksessä. Tämä tutkimus sai alkunsa halusta selvittää hammaslääkäripalveluja tuottavien ... -
Asiakaslähtöinen ja kuntouttava työote: Havainnointitutkimus ikääntyneiden ajankäytöstä lähijohtamisen tueksi.
(2012)
Pro gradu - tutkielmaTämän tutkimuksen tavoitteena on tuottaa tietoa siitä, kuinka asiakkaat viettävät päivänsä koti- ja laitoshoidon eri yksiköissä. Tutkimuksen tavoitteena on saada tietoa siitä, miten laatusuosituksissa mainitut periaatteet ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöinen markkinointi toimialan murroksessa - tapaus Suomen tekstiili- ja muotiala
(2018)
Pro gradu - tutkielmaElämme jatkuvan disruption keskellä. Makroympäristössä tapahtuvat muutokset vaikuttavat vääjäämättä yritystoimintaan ja siten myös markkinointiin. Tässä tutkimuksessa haetaan vastausta kysymykseen, miten kuluttaja näkyy ... -
Asiakaslähtöinen tietoliikennepalveluiden kehittäminen
(2014)
Pro gradu - tutkielmaTietoliikenneyhteydet –ja palvelut ovat läsnä kuluttajien jokapäiväisessä elämässä ja niiden merkitys kasvaa yhä enemmän. Tietoliikennepalvelujen tarjoamisessa kuluttajille asiakaslähtöisyys nousee tärkeään rooliin. Mitä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöinen verkkokauppa. Case: Viking Line Abp
(2008)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tarkoituksena on kuvata ja analysoida keinoja, joilla Viking Line voi kehittää verkkokauppaansa. Verkkokaupasta on tullut Viking Linelle uusi jakelukanava myydä laivamatkojaan. Verkkokaupan kehittämisessä on ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöisen arviointitiedon asema kuntasektorin johtamistyössä: Asiakaskyselykäytännöt Suomen kunnissa
(2012)
Pro gradu - tutkielmaAsiakaslähtöisen ajattelutavan yleistyminen julkisessa hallinnossa on kasvattanut asiakaslähtöisen arvioinnin tarvetta esimerkiksi asiakaskyselyiden muodossa. Asiakkailta saatua arviointitietoa pyritään käyttämään osassa ... -
Asiakaslähtöisen arvolupauksen rakentaminen Foodservice-ekosysteemissä : Foodservice-asiakkaan arvo-odotukset
(08.04.2024)
Pro gradu -tutkielmaFoodservice-ala on joutunut kamppailemaan 2020-luvulla niin koronapandemian aiheuttamaa kriisiä kuin inflaatiotakin vastaan. Tämä on ollut omiaan vauhdittamaan foodservice-tukkupalveluita tarjoavia yrityksiä kehittämään ... -
Asiakaslähtöisen luottoprosessin määrittely
(2017)
Pro gradu - tutkielmaDigitalisaatio ja globalisaatio ovat muuttaneet finanssialalla toimivien yritysten palveluita ja toimintaympäristöä. Tulevaisuudessa finanssialalla parhaiten menestyvät yritykset, jotka asiakkaiden tarpeita tyydyttääkseen ... -
Asiakaslähtöisen markkinointiviestintäkokonaisuuden kehittäminen. Case: ABB Oy, Marine and Turbocharging
(2002)
Pro gradu - tutkielmaToimiva asiakassuhde on yhä merkittävämmässä asemassa tämän päivän menestyksekkäässä liiketoiminnassa. Koko ABB-yhtymän tavoin ABB Oy:n Marine-tulosyksikkö pyrkii asiakaslähtöistämään toimintaansa. Tähän kuuluu myös ... -
Asiakaslähtöisen toiminnan kehittäminen organisaatiossa
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tarkoituksena on kuvata asiakaslähtöisen toiminnan kehittämistä terveydenhuollon organisaatiossa aikuispotilaan perheen tukemisen näkökulmasta. Tutkimuskohteena ovat päiväkirurgisen aikuispotilaan perhe ja ... -
Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin muutosjohtaminen ikääntyneiden tehostetussa palveluasumisessa - " Ei istuteta asukkaita hoitajien rutiineihin"
(2014)
Pro gradu - tutkielmaJohtamisella on oleellinen merkitys sosiaali- ja terveydenhuollon toimintakulttuurin kehittämisessä. Asiakaslähtöisyys on ajankohtainen haaste ikääntyneiden palveluiden kehittämisessä, sillä sen painotus näkyy laeissa ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöisyyden kehittäminen teollisuusyrityksen B2B -kaupankäynnissä -Empiirinen analyysi myyjän toimintaympäristöstä
(2008)
Pro gradu - tutkielmaMonet yritykset markkinoivat toimintaansa asiakaslähtöisenä. Joillekin tämä on vain sanahelinää, kun toisille se on keino selviytyä. Tämä hyvin empiirinen tutkimus selvittää teollisuusyrityksen asiakaslähtöisyyttä B2B ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöisyys ja laatu poliisin sähköisen lupahallinnon kehittämishaasteina
(2008)
Pro gradu - tutkielmaMaamme vahva sitoutuminen tietoyhteiskunnan rakentamiseen merkitsee tieto- ja viestintäteknologian hyödyntämistä koko yhteiskunnassa. Odotettavissa olevat muutokset väestön ikärakenteeseen ja sisäiseen muuttoliikkeeseen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöisyys ja osallistuminen tahdonvastaisessa hoidossa
(2013)
Pro gradu - tutkielmaTahdonvastainen hoito hankaloittaa ainakin osittain organisaatiota toteuttamaan asiakaslähtöisyyttä ja hyödyntämään kokemusasiantuntijuutta hoitotyön kehittämistyössä. Tutkimuksen intressinä onkin asia-kaslähtöisyyden ... -
Asiakaslähtöisyys Kelassa: Kelan Etelä-Pohjanmaan vakuutuspiirin toimihenkilö ja asiakaspalvelu
(2010)
Pro gradu - tutkielmaJulkisen sektorin, kunnan, valtion ja Kansaneläkelaitoksen (Kela) toiminta koetaan asiakkaiden keskuudessa byrokraattiseksi. Julkisessa hallinnossa onkin yleisesti omaksuttu palveluperiaate, joka suuntaa tarkastelemaan ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaslähtöisyys kunnan palveluissa: Miten asiakaslähtöisyys ilmenee kunnan sosiaalipalveluissa?
(2019)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaslähtöisyyden teema on tullut jäädäkseen myös julkiselle sektorille. Kuntalaiset nähdään asiakkaina ja heitä pyritään palvelemaan yhä enemmän asiakaslähtöisesti. Asiakaslähtöisyys voidaan nähdä keinona parantaa kuntien ... -
Asiakasmatka osana asiakaskokemusta ruoan verkkokaupassa
(25.05.2022)
Pro gradu -tutkielmaRuoan verkkokaupan voidaan katsoa olevan murroksessa Suomen markkinassa. Koronapandemia nopeutti ruoan verkkokaupan kasvua määrillä, joita odotettiin saavutettavan vasta useamman vuoden kuluttua. Nopea ruoan verkkokaupan ... -
Asiakasneuvojien suorituksen johtaminen
(18.12.2019)
Pro gradu -tutkielmaTässä pro gradu -työssä selvitetään, miten asiakasneuvojatiimien suoritusta johdetaan ja toisaalta, millaista johtamista asiakasneuvojat haluaisivat kohdallaan toteutettavan, jotta he voisivat suoriutua työstään paremmin. ... -
Asiakasnäkökulma erinomaisiin hyvinvointipalveluihin : Satakunnan hyvinvointialueen kansalaisraati
(Vaasan yliopisto, 11.12.2023)
reportVuoden 2023 alusta käynnistynyt sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen siirtyminen hyvinvointialueiden järjestämisvastuulle nostaa esiin tarpeen palveluiden, rakenteiden ja toimintaprosessien toimivuuden uudelleen ...