OSUVA - Selaus nimekkeen mukaan
Aineistot 730-749 / 13976
-
Asiakasarvon kehittäminen työterveyshuollon palveluissa -Case Helsingin Lääkärikeskus
(2010)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu –tutkielman tarkoituksena on kehittää ratkaisuja ja toimintatapoja, joilla voidaan lisätä asiakaslähtöisyyttä Helsingin Lääkärikeskuksessa. Tässä laadullisessa tapaustutkimuksessa keskityttiin yritysten ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakasarvon lähteet kaukolämpömarkkinoilla - Case Vaasan Sähkö
(2017)
Pro gradu - tutkielmaKaukolämmöllä on ollut pitkään määräävä markkina-asema taajama-alueiden lämmitysmarkkinoilla. Sen vakiintuneen aseman johdosta monien kaukolämpötoimijoiden markkinointi on jämähtänyt maltilliseksi ja esimerkiksi digitalisaation ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakasarvon lähteet verkkokaupassa. Tapaustutkimus Suomen tietotekniikan vähittäismyyntialalta: Case Businessforum Oy
(2015)
Pro gradu - tutkielmaTietotekniikan vähittäismyyntiala elää Suomessa jännittävää vaihetta. Kasvava verkkokauppaostaminen on ajanut osan perinteisistä kivijalkamyymälöistä ahtaalle ja pakottanut yrityksiä satsaamaan merkittävästi verkkokauppojensa ... -
Asiakasarvon muodostuminen ruoan verkkokaupassa : Vaakakupissa koetut hyödyt ja tehdyt uhraukset
(26.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaRuoan verkkokauppa on murroksen edessä. Maailmalla puhjenneen koronapandemian myötä kysyntä ruoan verkkokauppaa kohtaan on kasvanut räjähdysmäisesti niin globaalisti kuin myös Suomessa. Pandemian saattelemina, monet ... -
Asiakasarvonluonti asiakassuhdejohtamisen kehittäjänä digimarkkinointi ja -myyntialalla
(07.05.2022)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää digimarkkinointi ja -myyntialalle keskittyvän case-yrityksen asiakastoiminnan olennaisimmat menestystekijät ja esittää ehdotuksia asiakassuhteiden johtamisen kehittämiseksi. ... -
Asiakashallintajärjestelmän implementointi b2b- sektorilla: Prosessien mallintaminen uuden yrityksen haasteena – Case Addlife Oy
(2010)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksessa haetaan vastausta, miten CRM-järjestelmän implementointi toteutetaan onnistuneesti, mitä mahdollisia virheitä tulee vastaan prosessin edetessä, sekä miten virheiltä vältytään tulevissa hankkeissa. Tutkimus ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaskannattavuus asiakkuuden johtamisperusteena
(2013)
Pro gradu - tutkielmaYrityksen asiakkailla on arvo ja myös asiakkaita tulisi kehittää ja hoitaa niiden arvoa vastaavalla tavalla. Tämä edellyttää asiakkaiden arvon ymmärtämistä ja asiakassuhteiden kehittämistä tavoitteellisesti eli asiakassuhteiden ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaskannattavuusanalyysin vaikutus yrityksen kannattavuuteen
(2014)
Pro gradu - tutkielmaAsiakkaat sitovat yrityksen resursseja kukin eri tavalla. Tilausten koko ja määrä, tilauksen tekotapa, myyntihenkilöstön kuormitus ja monet muut seikat voivat vaihdella hyvinkin paljon asiakkaittain. Edellä kuvattu eriasteinen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaskannattavuuslaskennan menetelmiä Suomessa toimivissa suurissa B2B-yrityksissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkielma käsittelee asiakaskannattavuuslaskentaa, sen käyttöönottoa ja vaikutusta yrityksen suorituskykyyn. Tutkimusmenetelmänä toimii aikaisem-pien tutkimusten ja kirjallisuuden tarkastelu, sekä niiden pohjalta ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaskannattavuuslaskentamallin kehittäminen : Case E.S. Lahtinen Oy
(10.08.2020)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskannattavuuden vaikutus koko yhtiön kannattavuuteen sekä haastaa että rohkaisee yrityksiä muuttamaan nykyisiä laskentajärjestelmiään. Tämä pro gradu -tutkielma käsittelee asiakaskannattavuuslaskentaa ja asiakaskohtaisen ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaskeskeiset strategiat ja elintarvikealan pk-yritysten taloudellinen menestyminen
(Vaasan yliopisto, 2009)
book -
Asiakaskohtaisten lähetysmerkintöjen huomioonottamisprosessin kuvaus ja kehittäminen
(2009)
Pro gradu - tutkielmaTutkimuksen tarkoitus on ensin selvittää asiakaskohtaisten lähetysmerkintöjen huomioonottamisprosessin nykytila ja sitten kehittää kyseistä prosessia. Ongelmana nykyisessä prosessissa on, että tiedot lähetysmerkinnän ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaskokemuksen elämyksellinen kehittäminen asiakkaita sitouttaen : Case Ålandsbanken
(27.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemus ja elämykset ovat nousseet liiketoiminnan kehittämisessä yhä keskeisempiin asemiin. Asiakaskokemuksesta on muodostunut yrityksille erilaistamisen ja kilpailuedun lähde sekä tärkeä tekijä asiakkaiden ... -
Asiakaskokemuksen johtaminen B2B-liiketoimintaympäristössä : Case: Asiakaspolku WasaGroup Oy:ssä
(27.05.2022)
Pro gradu -tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on perehtyä asiakaskokemuksen johtamiseen B2B-liiketoimintaympäristössä sekä selvittää, miten asiakaskokemuksen johtamista ja asiakaspolkua voidaan käyttää strategisena liiketoiminnan ... -
Asiakaskokemuksen johtaminen ja implementointi organisaation sisäisesti
(12.05.2021)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemus ja yrityksen asiakaskeskeinen kulttuuri ovat nousseet monissa yrityksissä keskiöön, sillä hyvän asiakaskokemuksen avulla voidaan erottautua markkinoilla, jossa tuotteet ja palvelut ovat usein suhteellisen ... -
Asiakaskokemuksen johtaminen palvelumallin transformaatiossa B2B-yrityksessä : Case Aboad
(26.04.2021)
Pro gradu -tutkielmaCOVID-19 laajennuttua maailmanlaajuiseksi pandemiaksi vuodesta 2020 lähtien talouden epävarmuus on kasvanut ja valtiot ovat asettaneet erinäisiä rajoituksia ihmiskontaktien vähentämiseksi. Rajoitukset ovat iskeneet kovaa ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Asiakaskokemuksen kehittäminen vähittäiskaupan alan vuosiraporteissa
(12.09.2022)
Pro gradu -tutkielmaAsiakaskokemuksen merkitys on lisääntynyt viimeisten vuosikymmenten aikana ja nykyisin se nähdään merkittävänä osana yritysten strategista painopistettä ja päämäärää toimialasta riippumatta. Markkinoiden kiristynyt kilpailu ... -
Asiakaskokemuksen muodostuminen B2B asiantuntijapalvelussa
(26.05.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämän tutkimuksen tarkoituksena oli perehtyä asiakaskokemuksen muodostumiseen B2B asiantuntijapalvelussa ja erityisesti yritysrahoituksen kontekstissa. Tutkielman toimeksiantajana toiminut Finnvera Oyj oli kiinnostunut ... -
Asiakaskokemus B2B-palveluliiketoiminnan tuloksellisuuden keskiössä : Case Trainers' House Oyj
(31.05.2023)
Pro gradu -tutkielmaTämän hermeneuttisfenomenologisen tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella asiakaskokemuksen hyötyjä liiketoiminnan tuloksellisuuden näkökulmasta. Asiakaskokemuksen teema on ollut esillä viime vuosina, ja asiakkaiden ... -
Asiakaskokemus kirjastoissa: tarkastelussa sosiaalisen median vaikutus asiakaskokemuksen johtamiseen
(2017)
Pro gradu - tutkielmaTässä tutkielmassa tutkitaan kirjastojen sosiaalisen median käytön vaikutuksia asiakaskokemuksen johtamiseen. Sosiaalinen media on tuonut paljon muutoksia palveluiden johtamiseen ja sen käyttö on monille arkipäivää. ...