OSUVA - Selaus nimekkeen mukaan
Aineistot 2507-2526 / 16123
-
Differnt thermal energy storage technologies
(2018)
DiplomityöTämä diplomityö analysoi ja kuvaa uusiutuvaa energia ja sen varastoimista. Eritysesti se analysoi aurinkolämpöä käyttäviä maanalaisiavarastojärjestelmiä. Tämän lisäksi se kuvaa energian varastoimista myöhempään käyttöön. ... -
Difficult features of English segmental pronunciation for Finns and related exercises in the third grade workbooks
(2014)
Pro gradu - tutkielmaTutkielman tavoitteena on selvittää, mitä niistä englannin segmentaalisen ääntämisen piirteistä, jotka ovat vaikeita suomenkielisille oppilaille, sekä ovat tärkeitä ymmärrettävyyden kannalta, on otettu huomioon kolmannen ... -
Diffusion and Adoption of RMV Microturbine System- Energy Production in Ghana
(30.03.2020)
Pro gradu -tutkielmaBackground: Securing adequate energy resources that fulfils the rising demand, providing everyone access to energy facilities and reducing the input of that same energy’s benefits to climate change is a major global ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digipalvelusäädöksen vaikutukset kuluttajansuojaan ja kuluttajan oikeuksiin verkkoalustoilla
(05.03.2025)
Pro gradu -tutkielmaTutkielmassa analysoidaan helmikuussa 2024 voimaan astuneen digipalvelusäädöksen vaikutuksia kuluttajansuojaan ja kuluttajien oikeuksiin verkkoalustoilla. Säädös on keskeinen osa EU:n digitaalisten palveluiden ja ... -
Digitaalinen kuilu ja tietoinen valinta
(Jyväskylän yliopisto, 2021)
bookPartArtikkelin aiheena on tietoyhteiskuntaan osallistuminen, ulkopuolelle jääminen, sekä tietoinen valinta. Tarkastelussa lähdetään liikkeelle digitaalisen kuilun käsitteestä, sen kehittymisestä ja lähikäsitteistä. Internetin ... -
Digitaalinen markkinointi jakelijayhteistyössä: nykytila, valmiudet ja kehitystarpeet : Case Metso Oyj
(25.04.2025)
Pro gradu -tutkielmaDigitalisaatio on muuttanut yritysten markkinointistrategioita ja ohjannut toimijoita hyödyntämään digitaalisia kanavia entistä tehokkaammin. Erityisesti B2B-sektorilla digitaalinen markkinointi on noussut tärkeäksi keinoksi ... -
Digitaalinen ostoprosessimalli
(2015)
Pro gradu - tutkielmaDigitaalisten tuotteiden kuten älypuhelin applikaatioiden tai musiikin hankinta Internetistä on tehokasta ja suosittua. Myös suurempia investointeja vaativia B to B järjestelmiä hankitaan kasvavissa määrin ostoprosessin ... -
Digitaalinen propaganda : hajauttavaa, osallistavaa ja strategista
(ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry, 2025)
bookPartPropaganda on tehnyt näyttävän paluun digitaalisessa mediaympäristössä. Nykyaikainen digitaalinen propaganda on usein muodoltaan hajautettua ja osallistavaa, eli siihen voivat osallistua tavalliset somekäyttäjät kotisohviltaan. ... -
Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-palveluliiketoiminnan asiakaskokemuksessa : Case Fortum Recycling & Waste jätehuoltopalvelut
(27.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaKiristyvän kilpailun vuoksi palveluliiketoimintaa harjoittavien yritysten tulee etsiä entistä asiakaslähtöisempiä ratkaisuja erottautuakseen kilpailussa ja edistääkseen asiakkaan kokemaa arvoa ja sitoutumista. Asiakaskokemus ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaalinen tallenne ja välitön julkinen valta: Tutkimus viranomaisen digitaalisen tallenteen julkisuudesta
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTurvallisuusviranomaiset käyttävät toimintansa dokumentoimiseen erilaisia digitaalisia tallennusvälineitä, joilla pyritään luomaan objektiivinen kuva tilannepaikan tapahtumista. Aikaisemmin viranomainen on tallentanut ... -
Digitaalisen asiakaskokemuksen datalähtöinen johtaminen : Case Yritys X
(2021)
Pro gradu -tutkielmaTässä tutkielmassa perehdytään datalähtöisyyden ja digitaalisen asiakaskokemuksen yhdistämiseen, jotta voitaisiin luoda digitaalisen asiakaskokemuksen datalähtöisen johtamismenetelmän viitekehys. Tutkimuksen tarkoituksena ... -
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen web-analytiikkaa hyödyntäen : Suomalaiset kuluttajaverkkokaupat globaalissa haasteessa
(29.10.2024)
Pro gradu -tutkielmaVerkkokauppojen suosion kasvun myötä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen on noussut yhä tärkeämmäksi keinoksi tavoitella kilpailuetua ja kannattavaa kasvua. Verkko_ostamisen myötä suomalaisten kuluttajien ... -
Digitaalisen B2B-markkinointiviestinnän vaikuttavuus : Case Palvelulaite
(24.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaMarkkinointiviestinnän rooli yrityksissä ja organisaatioissa kasvaa vuosi vuodelta. Erityisesti sen vaikutus brändiin ja liiketoiminnan tavoitteisiin on vihdoin ymmärretty – on hankala esimerkiksi myydä palvelua, jos ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaalisen demokratian alustan vuorovaikutustyyli ja käyttäjäkokemus : Case Digiraati
(26.05.2023)
Pro gradu -tutkielmaTässä tutkielmassa tarkastellaan vuorovaikutustyylin valinnan vaikutusta sosiaalisen vuorovaikutuksen käyttäjäkokemukseen digitaalisen demokratian alustoilla. Kyseessä on laadullinen, monimenetelmäinen tapaustutkimus, jossa ... -
Digitaalisen kaksosen tuottama lisäarvo teollisen pk-yrityksen tehdas- ja prosessisuunnittelussa : Case yritys X ja yritys Y
(19.04.2022)
Pro gradu -tutkielmaDigitaalinen kaksonen kehitettiin alkujaan teknisten koneiden ja laitteiden elinkaarenhallintaan, mutta sen mahdollisuudet on tunnistettu laajemmissakin kokonaisuuksissa. Digitaalisen kaksosen soveltamisesta tehdassuunnitteluun ... -
Digitaalisen liiketoiminnan aikakausi: Miten vakiintunut yritys johtaa digitaalista innovointia ja kehittää uutta digitaalista liiketoimintaa?
(2020)
Pro gradu -tutkielmaDigitaaliset teknologiat ovat nousseet keskeisiksi tulevaisuuden liiketoiminnan mahdollistajik-si, ja yritysten kyvystä innovoida sekä uudistua on tullut jatkuvuuden elinehto maailmassa, jossa muutosvauhti kiihtyy jatkuvasti ... -
Digitaalisen markkinapaikan omaksumisprosessi pienyrityksessä : Case: Amazon-myyntialusta
(10.06.2022)
Pro gradu -tutkielmaVerkko-ostamisen määrä on kasvanut viime vuosina paljon, ja yhä useampi kuluttaja ostaa yhä useammin tarvitsemansa tavarat erilaisista verkkokaupoista. Vuonna 2019 alkanut ja vuonna 2020 laajalle levinnyt koronapandemia ... -
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen : CASE ON Kuljetus Oy
(28.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaTämä pro gradu tutkielma käsittää asiakastoimeksiannon, jossa kartoitetaan toimeksiantajayrityksen digitaalisen markkinoinnin nykytila ja tunnistetaan ne tekijät, joilla yrityksen digitaalista markkinointia voidaan tehostaa ... -
Digitaalisen markkinoinnin keinot ja osaaminen B-to-B –markkinoinnin kehittämisessä. –Empiirinen analyysi digitaalisia palveluja tuottavan yrityksen asiakasverkostossa.
(2007)
Pro gradu - tutkielmaKysynnän kasvu digitaalisen markkinoinnin keinoin on haaste B-to-B –yrityksille. Digitaalinen markkinointi luo kuitenkin hyvät edellytykset tähän, koska sen avulla voidaan kohdentaa markkinointia entistä tehokkaammin ja ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Digitaalisen markkinoinnin tehokkuuden mittaaminen B2B-yrityksessä: Miten markkinoinnin mittaamisen rakenteita ja prosesseja voidaan kehittää B2B-sektorilla?
(18.06.2025)
Pro gradu -tutkielmaTämä tutkimus käsittelee digitaalisen markkinoinnin tehokkuuden mittaamista ja tarkastelee, miten markkinoinnin mittaamisen rakenteita ja prosesseja voidaan kehittää B2B-yrityksessä. Tutkimuksen tavoitteena on lisätä ...