Selaus Yksikön / Tiedekunnan mukaanMarkkinoinnin ja viestinnän yksikkö
Aineistot 21-40 / 1498
-
Active agency, access and power
(SAGE Publications, 01.09.2021)
article -
Adaptive learning in cross-sector collaboration during global emergency : conceptual insights in the context of COVID-19 pandemic
(Emerald, 07.01.2021)
articlePurpose The purpose of this paper is to examine the important role of cross-sector partnerships and collaboration in global emergency management, relevant in situations such as the ongoing COVID-19 pandemic and grand ... -
Addressing the Complexity of the Digital Divide and the Role of Government in Addressing It : Role of Government in Bridging the Digital Divide
(Emerald, 04.12.2023)
bookPartThe digital divide refers to the gap among citizens of a country or across borders due to the lack of ease of access to digital means for some and the difficulty for others. The possession of electronic gadgets, smooth ... -
Advertising appeals and cultural values in social media brand posts: a comparison between Finland and Spain
(2018)
Pro gradu - tutkielmaSocial media offers companies new opportunities for marketing and investments in social media marketing are continuously growing. Brands are balancing between standardizing and adapting their traditional media marketing ... -
Affordance-based approach to identifying and analysing the possibilities and challenges of extended reality (XR) as a medium for technical instructions
(Vaasan yliopisto, 30.11.2023)
ArtikkeliväitöskirjaThe purpose of this study is to examine the effects of extended reality (XR) when used to mediate technical instructions. The research examines the characteristics of well-functioning technical instructions, as well as the ... -
Affordanssit organisaation sisäisessä mediankäytössä : Tarkastelussa Yritys A:n henkilöstön kokemukset
(01.09.2024)
Pro gradu -tutkielmaTutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia kokemuksia keskisuuren finanssialan organisaation henkilöstöllä on sisäisestä mediankäytöstä ja sen seurauksista. Tarkoituksena on analysoida organisaation sisäistä mediankäyttöä ... -
Agile logic for SaaS implementation : Capitalizing on marketing automation software in a start-up
(Elsevier, 06 / 2022)
articleThe emergence of Software-as-a-Service (SaaS) has facilitated agile technology implementation that focuses on iterative adaptations via learning by doing rather than the realization of a predesigned implementation plan. ... -
AI in the B2B sales process of international SMEs
(22.05.2024)
Pro gradu -tutkielmaArtificial intelligence (AI) has become easily available for micro, small, and medium-sized enterprises (SMEs) in recent years. This study investigates the adoption and utilisation of AI in Finnish international SMEs from ... -
Aihetunnisteiden merkitys paikan markkinoinnissa : Yleisö kuntabrändin rakentajana Instagramissa
(21.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaPaikkabrändäys on kunnille keino erottautua muista ja tuoda esille vetovoimatekijöitään. Toisaalta kunnilla on useita keskenään ristiriitaisia tavoitteita ja erilaisia kohderyhmiä, mikä tekee paikkabrändin luomisesta ... -
Aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokeminen eri kuluttajaryhmissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämä tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää ja selittää missä määrin kuluttajien arvot vaikuttavat aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokemiseen. Tarkoitus on täten lisätä ymmärrystä mitä ja miten erilaisille ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Aistimarkkinointi matkamessuilla : Aistikävelyt ja metaforagallup kuluttajien aistikokemuksien kartoittamisessa
(26.04.2023)
Pro gradu -tutkielmaIhmisen viidellä aistilla on iso merkitys siihen, kuinka kuluttaja havaitsevat ympäristöään ja monet elämässämme tekemät päätökset, tunteet ja reaktiot perustuvatkin saamiimme aistiärsykkeisiin. Aistimarkkinoinnilla pyritään ... -
aiWOM: Artificial Intelligence Word-of-Mouth. Conceptualizing Consumer-to-AI Communication
(Taylor & Francis, 13.05.2024)
articleThe advent of innovative technologies with installed artificial intelligence (AI) has raised the need to understand evolutive consumers’ behaviours. The dyadic communicative experience between consumers and technological ... -
”Ajattelin kysyä palstan asiantuntijoilta ennen kääntymistä lipevien myyntimiesten puoleen.” : Erikoisalaan liittyvien neuvojen ja tiedon pyytäminen verkkoyhteisöissä
(Vaasan yliopisto, 30.11.2021)
MonografiaväitöskirjaTutkimuksessa tarkastellaan erikoisalaan, eli erikoisosaamista vaativaan alaan, liittyvän tiedon pyytämistä ja jakamista verkkoyhteisöissä. Tavoitteena oli selvittää, miten tiedon pyytäminen ja saaminen erikoisalaan ... -
Ajatusjohtajuuden markkinointi työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä
(2018)
Pro gradu - tutkielmaTämän pro gradu -tutkielman tarkoitus oli paneutua ajatusjohtajuuden markkinointiin työnantajamielikuvan kehittämisessä IT-konsultointiyrityksissä. Tutkielman ensimmäinen tavoite oli kuvata ajatusjohtajuuden erityispiirteitä ...Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla. -
Ajatusjohtajuuden representaatio : Tarkastelussa asiantuntijoiden esiintyminen B2B-yritysten videoilla sosiaalisessa mediassa
(2021)
Pro gradu -tutkielmaAjatusjohtaja on ihminen tai organisaatio, joka on alansa tunnustettu asiantuntija tai jolla on vahva auktoriteetti jossakin tietyssä osaamisalueessa. Ajatusjohtajuus on osa yrityksen strategiaa ja vaatii pitkäaikaista ... -
Ajatusjohtajuuden teemat ja kanavat teknologia-alalla : "Energiatehokkuuden parantaminen on tehokkain tapa vähentää hiilidioksidipäästöjä"
(01.12.2022)
Pro gradu -tutkielmaTeknologisen kehityksen myötä asiantuntijuudesta on tullut myyntivaltti, jonka avulla yritykset pyrkivät erottumaan toisistaan. Asiantuntija-aseman tavoittelua kutsutaan ajatusjohtajuudeksi. Ajatusjohtajuus on yksilön tai ... -
Aktivismia hashtagin voimalla : #imwithsanna -julkaisut feministisinä kannanottoina Instagramissa
(21.06.2021)
Pro gradu -tutkielmaLokakuun 2020 Trendi-lehden kansikuvassa esiintyi pääministeri Sanna Marin. Henkilöhaas-tattelun yhteydessä julkaistiin myös toinen kuva, joka kiinnitti katsojien huomion, kun Trendi jakoi sen Instagram-tilillään. Kuvassa ... -
'Alexa, order me a pizza!' : The mediating role of psychological power in the consumer-voice assistant interaction
(Wiley, 07 / 2021)
articleThis article investigates the consumer–voice assistant (VA) interaction in the context of food and beverage purchase choices and the role that psychological power plays in the consumer decision-making process. A series of ... -
All is not well : Value co-destruction and consumer illbeing in service systems
(Emerald, 26.11.2024)
articlePurpose Following an interpretivist approach, the authors draw on semi-structured interviews with parents of children with autism spectrum disorder (ASD). Design/methodology/approach Responding to limited academic ... -
“All Magic Comes with a Price” : Rumplestiltskin’s Character Arc in Once Upon a Time
(21.04.2020)
Pro gradu -tutkielmaOlipa kerran (2011–2018) on amerikkalainen fantasiasarja, jossa kuuluisat satuhahmot on kirottu asumaan toiseen maailmaan. Yksi sarjan päähahmoista ja antagonisteista on Rumplestiltskin, joka perustuu kolmeen eri satuhahmoon: ...