Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Artikkelit
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Business models in servitization

Huikkola, Tuomas; Kohtamäki, Marko (2018-06-01)

 
Tweet refworks
 
Katso/Avaa
Artikkeli (357.6Kb)
Lataukset: 

URI
https://doi.org/10.1007/978-3-319-76517-4_4

Huikkola, Tuomas
Kohtamäki, Marko
Editori(t)
Kohtamäki, Marko
Baines, Tim
Rabetino, Rodrigo
Bigdeli, Ali Z.
Springer
01.06.2018
doi:10.1007/978-3-319-76517-4_4
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019102134103

Kuvaus

vertaisarvioitu
Tiivistelmä
This chapter sheds light on the different business models of manufacturing companies that have servitized their business operations. This chapter presents four distinctive yet simultaneously pursued business models for servitized manufacturers: (1) the product business model, (2) the service-agreement business model (3) the process-oriented business model, and (4) the performance-oriented business model. Depending on the direction taken, dedicated customer needs targeted, value propositions adopted, and services and solutions provided, a servitized manufacturer should decide which business model(s) the firm will adopt with different customers.
Kokoelmat
  • Artikkelit [834]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste