Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • OSUVA
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus)
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Improving call center performance

Ranta, Roope (2018)

 
Katso/Avaa
osuva_8229.pdf (1.132Mb)
Lataukset: 

Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Ranta, Roope
2018
Näytä kaikki kuvailutiedot

Kuvaus

Opinnäytetyö kokotekstinä PDF-muodossa.
Tiivistelmä
The study problem was to find a way to improve call center performance. The method of study was to combine existing articles and studies to form a clear path for call centers to use to improve their performance. The most important source of information were articles and case studies produced on the subject. The goal of this research was to demonstrate different ways to measure and improve the performance of a call center. The research focuses on three different point of views: Call center, call center agent and call center manager. The most important result of this study were the tools for the call centers to use to improve their performance.
Kokoelmat
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt (rajattu saatavuus) [3253]
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

TekijäNimekeAsiasanaYksikkö / TiedekuntaOppiaineJulkaisuaikaKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
https://osuva.uwasa.fi
Ota yhteyttä | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste