Hae
Aineistot 1-9 / 9
Laatukäsitykset irtotomaatin toimitusketjussa
(2020-12-18)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkielmassa syvennytään tomaatin laatuun tuotteena ja tuoretuotteena, palvelun osana ja
liiketoiminnassa. Tutkimuksen alussa perehdytään kirjallisuuden avulla mahdollisimman
laajasti laadun käsitteeseen, laadukkaaseen ...
Luksusbrändien mahdollisuudet tavoittaa millenniaalit digitalisoituneessa ympäristössä
(2019-11-30)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Digitalisoituneessa ympäristössä lähes jokainen luksusbrändi pyrkii millenniaali-kuluttajien tavoittamiseen heidän suuren ostovoimansa ja nuoren ikänsä johdosta. Näin ollen millenniaalit hukkuvat digitalisoituneessa ...
Yhteisön merkitys motivaatioon online- treenivalmennuksessa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhteisöjen merkitys hyvinvoinnin ja urheilun parissa on korostunut. Kuluttajat hakevat tietoa, inspiraatiota ja motivaatiota muiden kuluttajien kautta. Vuorovaikutustilanteissa muodostuvat sosiaaliset tunteet ja kokemukset ...
Verkkokaupan brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2021-04-30)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitalisaation ja covid-19 pandemian myötä kuluttajien ostokäyttäytyminen on muuttunut.
Verkkokaupoissa tehdään entistä enemmän ostoksia. Jo ennen covid-19 pandemiaa perinteisten
kauppojen liiketoimintamallit ja ...
Brändisuhteen vahvistaminen brändin inhimillistämisen keinoin : Bränditarina Asuntotaivas Oy:lle
(2022-04-27)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kuluttajien sitoutumista brändiin voidaan pitää nykypäivänä yhtenä markkinoinnin haasteista. Kuluttajat sitoutuvat helpommin brändeihin, joihin he ovat luoneet tunnesiteen, mikä ohjaa edelleen kuluttajien käyttäytymistä. ...
Customer experience management throughout the customer journey : Creating a seamless customer experience in the natural cosmetics industry
(2022-06-07)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Digitalisaation myötä kuluttajien monikanavainen käytös on johtanut yhä monimutkaisempiin asiakaspolkuihin. Kosketuspisteiden räjähdysmäinen kasvu ja eri toimijoiden tuottama informaatio ovat tuoneet mukanaan haasteita, ...
Alppilan brändi-identiteetin ja imagon merkitys alueen asukkaille
(2021-12-14)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan brändi-identiteettiä ja brändi-imagoa alue kontekstissa. Tarkastelussa on Helsingin keskikaupungin pohjoispuolella, Kallion ja Pasilan välissä sijaitseva Alppila. Alue sai ...
Sosiaalinen media arjen kulutushetkissä
(2023-05-10)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Digitalisaation synnyttämä sosiaalinen media näkyy arjessamme kaikkialla. Sosiaalinen media koukuttaa käyttäjiään ja sen kuluttaminen vie runsaasti aikaa ja huomiota. Arkielämän kommunikaatiomme tapahtuu entistä enemmän ...
Kuluttajat ja kuluttamisen arvoristiriidat : Minkälaisia arvoristiriitoja kuluttajat kokevat hintojen nousun seurauksena
(2023-06-27)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Viime vuosina kulutustuotteiden hinnat ovat nousseet inflaation seurauksena, mikä on omalta
osaltaan vaikuttanut tavalla tai toisella yksilöiden kuluttamiseen. Lisäksi kuluttajien keskuudessa
arvojen merkitys kuluttamisen ...