Hae
Aineistot 1-7 / 7
VASTUULLISUUSVIESTINTÄ ELINTARVIKEPAKKAUKSISSA
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Vastuullisuus on tänä päivänä välttämätön osa liiketoimintaa, jota pyritään hyödyntämään kilpailukeinona. Elintarvikkeita valitessa kuluttajat rakentavat yhä useammin ostopäätöksensä vihreisiin ja eettisiin arvoihin ...
Vaikuttavien valintojen välillä: Vastuullisuus suomalaiskuluttajan osto-orientaatiossa
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Vastuullinen kuluttaminen on yleisen näkemyksen mukaan valtavirtaistumassa radikaaliliikkeiden toiminnasta tavallisen kuluttajan jokamiehen velvollisuudeksi. Vastuullisuuteen liittyvät arvot ja asenteet ovat pitkälti ...
Aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokeminen eri kuluttajaryhmissä
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämä tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää ja selittää missä määrin kuluttajien arvot vaikuttavat aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokemiseen. Tarkoitus on täten lisätä ymmärrystä mitä ja miten erilaisille ...
Asumisen vastuullisuus - Vastuullisuuden toteutustavat ekokaupungissa
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Asumisesta koituvilla ympäristöseurauksilla on suuri rooli ilmastonmuutoksessa ja sen ehkäisyssä. Asumisen vastuullisuutta voidaan lisätä erilaisilla yksittäisillä ratkaisuilla, ja nykyään rakennetaan myös kokonaisia ...
Vastuullisen brändimielikuvan rakentaminen markkinointiviestinnän avulla - case: Kotipizza
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Liiketoiminnan vastuullisuus kiinnostaa kuluttajia yhä enemmän ja yritykset ovatkin huomanneet vastuullisuudella olevan merkitystä kuluttajien tekemiin ostopäätöksiin. Vastuullisuuden markkinoiminen on haasteellinen tehtävä ...
Vastuullisen yritysidentiteetin avulla erilaistuminen
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimus käsittelee vastuullista yritysidentiteettiä keinona yrityksen erilaistumiseen. Yritysten yhteiskuntavastuun merkitys kasvaa jatkuvasti ja sidosryhmät ovat yhä kiinnostuneempia vastuullisuudesta. Yrityksen ...
Brändiuudistuksen kautta vastuullisuudesta kilpailuetua kodintekstiilialalla
(2023-08-27)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Brändien ja yritysten liiketoimintaympäristö on jatkuvassa muutoksessa. Digitalisaatio, ilmas-tokriisi ja kestävän kuluttamisen periaatteet ovat muuttaneet viime vuosina kuluttajien kulu-tus- ja ostokäyttäytymistä. Jatkuva ...