Hae
Aineistot 1-8 / 8
Vähittäiskaupan suuryksikön rakentamisvaiheen markkinointi : Positiivisen mielikuvan ja asiakasarvon luominen
(2020-05-08)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä pro gradu -tutkielmassa on tutkittu vähittäiskaupan suuryksikön rakentamisvaiheen markkinointia. Tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa ymmärrystä siihen, millä ehdoin positii-vista mielikuvaa ja asiakasarvoa voidaan ...
Vastuullisen brändimielikuvan rakentaminen markkinointiviestinnän avulla - case: Kotipizza
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Liiketoiminnan vastuullisuus kiinnostaa kuluttajia yhä enemmän ja yritykset ovatkin huomanneet vastuullisuudella olevan merkitystä kuluttajien tekemiin ostopäätöksiin. Vastuullisuuden markkinoiminen on haasteellinen tehtävä ...
Markkinoinnin automaatio yrityksen kilpailukeinona
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Markkinointi on suuressa murroksessa digitalisaatiosta johtuen. Markkinoinnin automaatio on työkalu, joka palvelee yrityksiä muutospaineissa ja jonka avulla yritykset tekevät dataan perustuvaa, automatisoitua ja kohdistettua ...
Digitaalisen sisältömarkkinoinnin onnistunut johtaminen rahoitusalan kuluttajaliiketoiminnassa
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Markkinoinnin ollessa jatkuvassa murroksessa yritysten on kasvavan kilpailun alla kyettävä muok-kaamaan omia toimintatapoja ja käytäntöjään. Perinteisesti markkinointi on nähty hyvin tuoteve-toisena aktiviteettina, jossa ...
Arvolupauksen rakentaminen markkinointiviestintätoimiston uusasiakashankinnan tehostamiseksi
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Asiantuntijapalveluliiketoiminnassa palvelun arvo on hankala demonstroida potentiaaliselle asiakkaalle etukäteen, sillä arvonluontiin vaaditut resurssit ovat aineettomia. Lisäksi ymmärrys asiakkaan kontekstista on usein ...
Työntekijälähettilyys markkinointiviestinnän muotona
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Teknologisen kehityksen ja digitalisaation myötä tiedon jakamisesta on tullut vaivatonta ja samalla äärimmäisen tehokasta. Yritykset ovat siirtyneet tuotantokeskeisestä aika- kaudesta asiakkaan aikakauteen ja pyrkivät ...
Myymäläkäyttäytymiseen vaikuttaminen visuaalisten tuotemarkkinointikeinojen avulla : Kohti lujempaa kuluttajan ja vähittäiskaupan välistä suhdetta
(2023-07-06)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Digitalisaatio on tuonut kaupan alalle paljon muutoksia viimeisten vuosikymmenten aikana. Verkkokaupan vallatessa alaa on perinteinen kivijalkakauppa joutunut miettimään oman kil-pailukykynsä ja menestystekijöidensä ...
Sisäisen markkinointiviestinnän kohdentaminen työnantajabrändin kehittämiseksi
(2023-09-29)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Työnantajabrändin merkityksen ymmärtäminen ja siihen panostaminen on yrityksille yksi tehokkaimmista keinoista säilyttää työntekijät sekä houkutella potentiaalisia työntekijöitä. Työnantajabrändin merkityksen ymmärtäminen ...