Hae
Aineistot 1-4 / 4
Asiakasarvon lähteet kaukolämpömarkkinoilla - Case Vaasan Sähkö
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kaukolämmöllä on ollut pitkään määräävä markkina-asema taajama-alueiden lämmitysmarkkinoilla. Sen vakiintuneen aseman johdosta monien kaukolämpötoimijoiden markkinointi on jämähtänyt maltilliseksi ja esimerkiksi digitalisaation ...
Arvoa tuottavan palvelutarjooman määrittäminen matkailun asiantuntijapalveluissa - Case Entra Oy
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Matkailu on Suomessa kasvava toimiala, koska kansainvälisten matkailijoiden kiinnostus maata kohtaan on kasvussa. Matkailun asiantuntijapalveluita tarvitaan erityisesti pienten matkailutoimijoiden markkinoinnin ja ...
Nuoret ja vakuuttaminen - turvaa taloudellisesti
(2013)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Yritykset pyrkivät luomaan kilpailuetua muihin alan yrityksiin huomioimalla asiakkaiden tarpeet ja luomalla asiakasarvoa, mikä on mukana nykypäivänä monien yritysten strategioissa. Myös vakuutusyhtiöt käyvät kovaa kilpailua ...
Asiakasarvo kilpailuetuna kiinteistönvälitysalalla
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu –tutkielman tarkoitus on kuvata ja analysoida miten kiinteistönvälitysalan yritys voi luoda optimaalista arvoa asiakkaalle hänen tyytyväisyyden ja uskollisuuden sekä yrityksen kannattavuuden takaamiseksi. ...