Hae
Aineistot 1-4 / 4
Bändin kaupallistaminen musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu -tutkielman on tarkoitus tuottaa lisäymmärrystä siitä, miten bändi kaupallistetaan musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa. Tutkimusongelmaan vastataan kolmen tavoitteen kautta. Ensimmäiseksi rakennetaan ...
Asiakasarvon lähteet kaukolämpömarkkinoilla - Case Vaasan Sähkö
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kaukolämmöllä on ollut pitkään määräävä markkina-asema taajama-alueiden lämmitysmarkkinoilla. Sen vakiintuneen aseman johdosta monien kaukolämpötoimijoiden markkinointi on jämähtänyt maltilliseksi ja esimerkiksi digitalisaation ...
Asiakasarvo kilpailuetuna kiinteistönvälitysalalla
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu –tutkielman tarkoitus on kuvata ja analysoida miten kiinteistönvälitysalan yritys voi luoda optimaalista arvoa asiakkaalle hänen tyytyväisyyden ja uskollisuuden sekä yrityksen kannattavuuden takaamiseksi. ...
Paikallinen media toimialan murroksessa: Asiakasarvonluonnin haasteet yritysasiakkuuksissa
(2020-05-26)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tekniikan nopea kehitys ja glocaalien (glocal) digitaalisten markkinoiden synty ja kuluttajakäyttäytymisen raju muutos on vaikuttanut medioiden kykyyn tuottaa arvoa mainostaja-asiakkailleen. On tärkeää lisätä ymmärrystä ...