Hae
Aineistot 1-10 / 123
Monikanavaisuuden optimointi asiakkaiden ehdoilla autojen vähittäiskaupassa: Case Oy Autoliike Nystedt Bilaffär Ab
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Digitalisaation ja kanavien lisääntymisen myötä kuluttajien asiakaspoluista on tullut monimutkaisempia kuin ennen. Yritysten on oltava läsnä entistä useammassa kanavassa, ja siksi niiden on välttämätöntä suunnitella omaa ...
Non-profit-organisaation kuluttajavarainhankinnan kehittäminen markkinoinnin näkökulmasta
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa jäsen-neltyä tietoa John Nurmisen säätiön kuluttajavarain-hankinnasta sen kehittämisen tueksi. Tarkoitukseen päästään kolmen osatavoitteen kautta.
Ensimmäisenä tavoitteena on ...
"They have always been true to the skate community" Brändiautenttisuuden diskursiivinen rakentuminen skeittikulttuurissa
(2019)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Autenttisuuden on sanottu olevan kulmakivi nykyajan markkinoinnille. Kuluttajien kysyntä luotettaville, originaaleille ja aidoille merkityksellisyyttä tarjoaville brändeille on kasvanut ja korostuu erityisesti muutoksen, ...
Is ecological packaging the new black?
(2019)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Environmental responsibility is a trend that is reflected in the activities of many stakeholders. At the same time, the role of packaging, and in particular the evaluation of packaging materials, has become a key issue. ...
Kuluttaja vähittäiskaupan murroksessa - Nuorten aikuisten ostokäyttäytyminen monikanavaisessa ympäristössä
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Digitalisaatio ja vähittäiskaupan monikanavaisuus on voimaannuttanut kuluttajia ja muuttanut heidän käyttäytymistään merkittävästi. Tämän tutkimuksen tarkoitus on tuottaa uutta ja jäsentynyttä tietoa modernin kuluttajan ...
Consumer electronics as a service: Access-based consumption and consumer electronics markets
(2019)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Servitization is a growing trend in Business-to-Business industries. The trend is popular especially in the manufacturing industry, yet its implications have also reached to the consumer electronics markets. Many of the ...
Kriittisten tapahtumien tunnistamisella laadukasta kiinteistönvälityspalvelua - Huoneistomarkkinat Oy LKV
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kilpailu kiinteistönvälitysalalla on kovaa ja menestyäkseen yrityksen tulee tietää, miten asiakkaat kokevat välityspalvelun. Toisaalta pelkästään asiakkaiden näkemyksiä tarkastelemalla käytännön toiminnan kehittäminen voi ...
Markkinoinnin tavoitteiden asettaminen ja tulosten mittaaminen
(2019)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Markkinoijilla on ollut kautta aikain vaikeuksia todentaa markkinoinnin toimien vaikutuksia yrityksen taloudelliseen suorituskykyyn. Tänä päivänä yrityksen johto kuitenkin odottaa markkinoinnilta kykyä osoittaa tuloksia ...
Kuluttajien näkemyksiä elintarvikepakkausten ympäristöystävällisyydestä
(2019-10-07)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Vihreä kuluttaminen ja tietoisuuden lisääntyminen tavanomaisen pakkaamisen ympäristövaikutuksista on lisännyt kiinnostusta ympäristöystävällisiä pakkauksia kohtaan. Yritykset ovatkin lanseeranneet uusia ympäristöystävällisempiä ...
Reason to come, reason to stay. Tapaustutkimus alueellisen matkailun kehittämisestä Pohjanmaalla
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Matkailu on kasvava ja kansainvälistyvä toimiala myös Suomessa. Kehittääkseen Pohjanmaan alueen matkailun saavutettavuutta ja vetovoimaisuutta neljä pohjalaisyritystä alkoi vuonna 2015 tehdä tavoitteellista yhteistyötä. ...