Hae
Aineistot 1-5 / 5
Paikallinen media toimialan murroksessa: Asiakasarvonluonnin haasteet yritysasiakkuuksissa
(2020-05-26)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tekniikan nopea kehitys ja glocaalien (glocal) digitaalisten markkinoiden synty ja kuluttajakäyttäytymisen raju muutos on vaikuttanut medioiden kykyyn tuottaa arvoa mainostaja-asiakkailleen. On tärkeää lisätä ymmärrystä ...
Asiakasarvon lähteet kaukolämpömarkkinoilla - Case Vaasan Sähkö
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kaukolämmöllä on ollut pitkään määräävä markkina-asema taajama-alueiden lämmitysmarkkinoilla. Sen vakiintuneen aseman johdosta monien kaukolämpötoimijoiden markkinointi on jämähtänyt maltilliseksi ja esimerkiksi digitalisaation ...
Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-palveluliiketoiminnan asiakaskokemuksessa : Case Fortum Recycling & Waste jätehuoltopalvelut
(2022-04-27)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kiristyvän kilpailun vuoksi palveluliiketoimintaa harjoittavien yritysten tulee etsiä entistä asiakaslähtöisempiä ratkaisuja erottautuakseen kilpailussa ja edistääkseen asiakkaan kokemaa arvoa ja sitoutumista. Asiakaskokemus ...
Bändin kaupallistaminen musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu -tutkielman on tarkoitus tuottaa lisäymmärrystä siitä, miten bändi kaupallistetaan musiikkiteollisuuden suhdeverkostossa. Tutkimusongelmaan vastataan kolmen tavoitteen kautta. Ensimmäiseksi rakennetaan ...
Asiakasarvo kilpailuetuna kiinteistönvälitysalalla
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu –tutkielman tarkoitus on kuvata ja analysoida miten kiinteistönvälitysalan yritys voi luoda optimaalista arvoa asiakkaalle hänen tyytyväisyyden ja uskollisuuden sekä yrityksen kannattavuuden takaamiseksi. ...