Hae
Aineistot 1-4 / 4
ARVOLUPAUKSEN TOTEUTUMINEN MYYJÄN JA ASIAKKAAN VÄLISESSÄ KOHTAAMISESSA. Esimerkkinä huonekaluala Suomessa
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten valmistajan arvolupaus jälleenmyyjän vies-timänä välittyy kuluttajalle. Tutkimuskysymys on kaksiosainen: Miten myyjät välittävät valmistajan arvolupauksen asiakkaalle? Miten ...
Asiakasarvon lähteet kaukolämpömarkkinoilla - Case Vaasan Sähkö
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kaukolämmöllä on ollut pitkään määräävä markkina-asema taajama-alueiden lämmitysmarkkinoilla. Sen vakiintuneen aseman johdosta monien kaukolämpötoimijoiden markkinointi on jämähtänyt maltilliseksi ja esimerkiksi digitalisaation ...
Kaupunkipyörien ja sähköpotkulautojen kyky luoda asiakasarvoa : Case HSL kaupunkipyörät & sähköpotkulaudat
(2020-04-01)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Liikkuminen on muuttumassa yhä enemmän palveluksi (Mobility as a Service, MaaS), eikä paikasta toiseen kulkeminen vaadi omien kulkuneuvojen omistamista. Tämän lisäksi kuluttajat haluavat jatkuvasti liikkua yhä vaivattomammin. ...
Kulutuskäytänteistä arvoa luovan markkinoinnin suunnitteluun – Tutkimuskohteena terveellisten välipalojen kulutuskäytänteet
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kuluttajien elämäntyylit ovat vuosien saatossa muotoutuneet yhä kiireisemmiksi. Samaan aikaan terveystietoisuus ja kiinnostus terveellisiä, nopeasti saatavilla olevia välipaloja kohtaan on noussut pinnalle selkeänä kasvavana ...