Hae
Aineistot 1-3 / 3
Digitaaliset kanavat sisäisessä viestinnässä : Viestintäkanavien kehityskohteet monimediaorganisaatiossa
(2020-10-26)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Teknologian kehitys, uusien viestintäsovellusten lanseeraaminen ja käyttäjien erilaiset käyttötottumukset digitaalisissa viestintäkanavissa ovat osa tämän päivän työelämää. Näiden huomioiminen on edellytys myös organisaatioiden ...
Muutosviestinnän ja -johtamisen haasteita ammatillisessa koulutuksessa : Case Stadin ammatti- ja aikuisopisto
(2020-03)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Valtakunnallinen ammatillisen koulutuksen reformi on saanut paljon muutoksia aikaan ammatillisen koulutuksen kentällä. Koulutuksen järjestäjät ovat muuttaneet organisaatiorakenteitaan vastaamaan reformin linjauksia, mutta ...
Digitaalisen B2B-markkinointiviestinnän vaikuttavuus : Case Palvelulaite
(2020-04-24)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Markkinointiviestinnän rooli yrityksissä ja organisaatioissa kasvaa vuosi vuodelta. Erityisesti sen vaikutus brändiin ja liiketoiminnan tavoitteisiin on vihdoin ymmärretty – on hankala esimerkiksi myydä palvelua, jos ...