Hae
Aineistot 1-10 / 149
Vastuullisen ruoan kuluttamisen merkityksellistyminen: Lisäarvoa eettisellä markkinoinnilla?
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Eettisyys on noussut tärkeään asemaan kulutuksessa etenkin ilmaston ja muiden maapallon hyvinvointia koskevien muutosten myötä. Tässä tutkimuksessa keskityttiinkin eettisen ruoan kuluttamiseen ja siihen liitettäviin ...
Kriittisten tapahtumien tunnistamisella laadukasta kiinteistönvälityspalvelua - Huoneistomarkkinat Oy LKV
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kilpailu kiinteistönvälitysalalla on kovaa ja menestyäkseen yrityksen tulee tietää, miten asiakkaat kokevat välityspalvelun. Toisaalta pelkästään asiakkaiden näkemyksiä tarkastelemalla käytännön toiminnan kehittäminen voi ...
Mobiiliterveyssovellukset kuluttajien arjessa : Miten itsemittaukseen sitoudutaan?
(2020-04-28)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Terveys ja hyvinvointi on ollut kasvava trendi viime vuosien aikana. Samaan aikaan teknologinen kehitys on edennyt huimaa vauhtia ja tuonut markkinoille entistä enemmän erilaisia mobiiliterveyssovelluksia ja älykelloja. ...
Asiakaskokemuksen johtaminen palvelumallin transformaatiossa B2B-yrityksessä : Case Aboad
(2021-04-26)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
COVID-19 laajennuttua maailmanlaajuiseksi pandemiaksi vuodesta 2020 lähtien talouden epävarmuus on kasvanut ja valtiot ovat asettaneet erinäisiä rajoituksia ihmiskontaktien vähentämiseksi. Rajoitukset ovat iskeneet kovaa ...
Kotimaisuuden monet kasvot. Kuluttajien käsityksiä jalostettujen elintarvikkeiden kotimaisuudesta
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämä pro gradu -tutkielma valottaa kuluttajien käsityksiä jalostettujen elintarvikkeiden kotimaisuudesta. Tarkoituksena on saada selville, minkälaisia sisältöjä kotimaisuus ja suomalaisuus saavat jalostettujen elintarvikkeiden ...
Kanta-asiakasohjelmista lisäarvoa: Päivittäistavarakaupan tärkeimpien asiakkaiden kokemat arvoulottuvuudet
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tässä markkinoinnin tutkimuksessa tutkitaan kanta-asiakasohjelman arvonluontia päivittäistavarakaupan tärkeimmille asiakkaille, ja selvitetään mitkä arvoulottuvuudet päivittäistavarakaupan tärkeimmät asiakkaat kokevat ...
Kuluttajien näkemyksiä elintarvikepakkausten ympäristöystävällisyydestä
(2019-10-07)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Vihreä kuluttaminen ja tietoisuuden lisääntyminen tavanomaisen pakkaamisen ympäristövaikutuksista on lisännyt kiinnostusta ympäristöystävällisiä pakkauksia kohtaan. Yritykset ovatkin lanseeranneet uusia ympäristöystävällisempiä ...
ARVOLUPAUKSEN TOTEUTUMINEN MYYJÄN JA ASIAKKAAN VÄLISESSÄ KOHTAAMISESSA. Esimerkkinä huonekaluala Suomessa
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkielman tarkoituksena on selvittää, miten valmistajan arvolupaus jälleenmyyjän vies-timänä välittyy kuluttajalle. Tutkimuskysymys on kaksiosainen: Miten myyjät välittävät valmistajan arvolupauksen asiakkaalle? Miten ...
VASTUULLISUUSVIESTINTÄ ELINTARVIKEPAKKAUKSISSA
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Vastuullisuus on tänä päivänä välttämätön osa liiketoimintaa, jota pyritään hyödyntämään kilpailukeinona. Elintarvikkeita valitessa kuluttajat rakentavat yhä useammin ostopäätöksensä vihreisiin ja eettisiin arvoihin ...
Äidit lasten asialla – lapsiin kohdistuvan kulutuksen merkityksellisyys
(2016)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän pro gradu-tutkielman tarkoituksena on rakentaa ymmärrystä siitä, millaisia merkityksiä äidit liittävät lapsiinsa kohdistuvaan kuluttamiseen. Tarkastelun kohteena on se, millainen kulutuksellinen asema pienellä lapsella ...