Hae
Aineistot 1-8 / 8
Aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokeminen eri kuluttajaryhmissä
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämä tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää ja selittää missä määrin kuluttajien arvot vaikuttavat aineettomia ruoka-arvoja esittävän viestin kokemiseen. Tarkoitus on täten lisätä ymmärrystä mitä ja miten erilaisille ...
Accelerating Internationalization Processes Through Entrepreneurial Digital Marketing: SMEs In The Finnish Health Sector
(2019)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Due to the emerging growth of the health sector in Finland, internationalizing SMEs have captured the interest of researchers and other governmental entities such as Business Finland. Often, Finnish SMEs face the challenge ...
Non-profit-organisaation kuluttajavarainhankinnan kehittäminen markkinoinnin näkökulmasta
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa jäsen-neltyä tietoa John Nurmisen säätiön kuluttajavarain-hankinnasta sen kehittämisen tueksi. Tarkoitukseen päästään kolmen osatavoitteen kautta.
Ensimmäisenä tavoitteena on ...
SISÄLTÖMARKKINOINTISTRATEGIAN KONSTRUOINTI Case C2 Advertising
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Digitaalisuus ja sosiaalinen media ovat muuttaneet perinpohjaisesti niin markkinointikommunikaation luonnetta kuin tapaa, jolla asiakkaat kommunikoivat yritysten ja brändien kanssa (Berthon, Pitt & Campbell 2008). Kuluttajat ...
Building Successful Mobile Services
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
The number of smartphone user’s has grown to the extent that companies have to address it in their services and products. Smartphones have also opened a direct connection to the consumer via mobile applications. Although ...
Standardization vs.Adaptation of the Marketing Mix for Foreing Markets. Case Study of Casa Gandia Blascp
(2015)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
This thesis studies how SMEs either standardize or adapt their promotion mix elements to foreign markets when doing business abroad. To be able to find an answer to this, three research questions are proposed: (1) How do ...
Sound logo as a brand element: Affect on attitudes through four cases
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
As of its ability to appeal to consumer emotions, the importance and interest towards music as a tool for successful marketing and branding is growing increasingly. However, in today’s cluttered media environments marketeers ...
Natiivimainonta markkinointiviestinnän muotona: Kuluttajien ja asiantuntijoiden näkemyksiä
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Digitaalinen aikakausi on muuttanut median, mainostajien ja kuluttajien toimintatapoja. Mainonnan tulva on rohkaissut mainostajat kehittämään uusia keinoja verkkomainontaan. Mainostajien käyttämät perinteiset bannerimainokset ...