Hae
Aineistot 1-10 / 387
Vastuullisen ruoan kuluttamisen merkityksellistyminen: Lisäarvoa eettisellä markkinoinnilla?
(2017)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Eettisyys on noussut tärkeään asemaan kulutuksessa etenkin ilmaston ja muiden maapallon hyvinvointia koskevien muutosten myötä. Tässä tutkimuksessa keskityttiinkin eettisen ruoan kuluttamiseen ja siihen liitettäviin ...
Nuori lapsiperhe kuluttajana – Äitien kertomuksia kuluttamisen muuttumisesta esikoisen myötä
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Ihmisen elämänkaari pitää sisällään useita eri vaiheita, joista jokainen vaikuttaa omalla tavallaan myös yksilön kuluttajakäyttäytymiseen. Yksi merkittävimmistä elämänmuutoksista on vanhemmuuteen siirtyminen ja perheen ...
Kriittisten tapahtumien tunnistamisella laadukasta kiinteistönvälityspalvelua - Huoneistomarkkinat Oy LKV
(2018)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Kilpailu kiinteistönvälitysalalla on kovaa ja menestyäkseen yrityksen tulee tietää, miten asiakkaat kokevat välityspalvelun. Toisaalta pelkästään asiakkaiden näkemyksiä tarkastelemalla käytännön toiminnan kehittäminen voi ...
Global corporate communications under influence of social media
(2010)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
The past years have witnessed an ever-growing importance of corporate communications as a significant part of the value of businesses is created in communication by means of images, conceptions, stories and experiences. ...
Mobiiliterveyssovellukset kuluttajien arjessa : Miten itsemittaukseen sitoudutaan?
(2020-04-28)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Terveys ja hyvinvointi on ollut kasvava trendi viime vuosien aikana. Samaan aikaan teknologinen kehitys on edennyt huimaa vauhtia ja tuonut markkinoille entistä enemmän erilaisia mobiiliterveyssovelluksia ja älykelloja. ...
Asiakaskokemuksen johtaminen palvelumallin transformaatiossa B2B-yrityksessä : Case Aboad
(2021-04-26)
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu -tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
COVID-19 laajennuttua maailmanlaajuiseksi pandemiaksi vuodesta 2020 lähtien talouden epävarmuus on kasvanut ja valtiot ovat asettaneet erinäisiä rajoituksia ihmiskontaktien vähentämiseksi. Rajoitukset ovat iskeneet kovaa ...
Kotimaisuuden monet kasvot. Kuluttajien käsityksiä jalostettujen elintarvikkeiden kotimaisuudesta
(2014)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämä pro gradu -tutkielma valottaa kuluttajien käsityksiä jalostettujen elintarvikkeiden kotimaisuudesta. Tarkoituksena on saada selville, minkälaisia sisältöjä kotimaisuus ja suomalaisuus saavat jalostettujen elintarvikkeiden ...
Internet monikanavamarkkinoinnin välineenä
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tutkimus käsittelee internetiä monikanavamarkkinoinnin välineenä. Työn tarkoituksena oli selvittää miksi internetiä kannattaisi hyödyntää yhtenä yrityksen markkinointikanavista ja miten internetin hyödyntämisen mahdollisuus ...
Tuloskortti päivittäistavarakaupan liiketoiminnan ohjauksessa - Case: K-supermarket
(2007)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Tämän hermeneuttiseen lähestymistapaan nojaavan toiminta-analyyttisen tutkimuksen tarkoituksena on selvittää ja arvioida, miten tuloskorttia käytetään hyväksi K-supermarket-ketjun kauppojen liiketoiminnassa. Kiinnostuksen ...
Esillepanon kokemuksellisuus huonekalujen vähittäismyynnissä - case: Hiipakkakoti
(2008)
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Pro gradu - tutkielma
Kokoteksti luettavissa vain Tritonian asiakaskoneilla.
Työ toteutetaan toimeksiantona huonekaluvalmistaja Hiipakka Oy:lle. Tutkimuksen taustaongelmana on yrityksen vuonna 2006 lanseeraama Hiipakkakoti-konsepti. Hiipakkakoti on eri huonemiljöistä koostuva esillepanoratkaisu, ...